در ماه اکتبر پرچم‌دار جدیدی از سوی اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد

بعد از این‌که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در فروش وان M9 تقریبا ناکام بود، به تکاپو افتاد تا هر جور که شده، عقب ماندگی‌اش را از سایر کمپانی‌ها چبران کند. مدیر عامل این کمپانی تایوانی که فهمیده این پرچم‌دار نمی‌تواند به اندازه‌ی برادرش موفق باشد، خبر از عرضه‌ی گوشی هوشمند جدید با طراحی تازه در  سری Hero داده است که در ماه اکتبر روانه‌ بازار خواهد شد.

htc-one-m8-3

چر وانگ، مدیرعامل کمپانی اچ‌تی‌سی در جریان برگزاری جلسه با مدیران و سهامداران، ضمن عذرخواهی به دلیل کاهش زیاد ارزش کمپانی و کم شدن آمار فروش دستگاه‌هایش، اعلام کرد که این کمپانی در نظر دارد تا در ماه اکتبر سال جاری از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کند. او همچنین وعده داده تا نسل جدید پرچم‌دار اچ‌تی‌سی دارای ظاهری متفاوت و ویژگی‌های جذاب و جدیدتری باشد؛ لازم به ذکر است این گوشی از خانواده Hero خواهد بود.

با توجه به اخبار منتشر شده، این گوشی در کنار وان M9 به فروش خواهد رسید و تولید و فروش پرچم‌دار حال حاضر این کمپانی متوقف نمی‌شود. باید خانواده Hero را یک سری جدید و متفاوت از اچ‌تی‌سی دانست که دارای طراحی متفاوت خواهد بود و می‌توانند تنوع محصولات ارایه شده از سوی این کمپانی را افزایش دهند.

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی از اشتباهات گذشته‌اش درس گرفته باشد و برنامه‌های زیادی برای موفقیت در سال جاری دارد. امروز نیز این کمپانی از One ME پرده برداشت و باید منتظر ماند و دید که پرچم‌دار آینده دارای چه خصوصیاتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH