جمع آوری اسپیکرهای Beats Pill XL به دلیل احتمال آتش سوزی!

اپل از مشتری‌ها خواسته تا از اسپیکرهای Beats Pill XL استفاده نکنند و قول بازگشت وجه‌شان را نیز داده است. این اتفاق بعد از آن پیش آمد که اپل متوجه شد، در موارد نادری این محصولات ممکن است آتش بگیرند!

Beats Pill XL

اپل درخواست کرده که مشتری‌ها اسپیکر Beats Pill XL را داوطلبانه برگردانند. این شرکت متوجه شده که باتری این محصولات ممکن است بیش از حد گرم شده و آتش بگیرد.

اطلاعیه این شرکت توضیح می‌دهد: «اپل متوجه شده، که در مواردی نادر، باتری‌های Beats Pill XL ممکن است داغ شوند و در معرض آتش گرفتن قرار گیرند. این درخواست، سایر محصولات Beats یا اپل را شامل نمی‌شود. از آنجا که امنیت مشتریان اولویت اول شرکت است اپل از مشتریان می‌خواهد که از این اسپیکرها استفاده نکنند.»

گرچه بازگرداندن این چنینی محصول برای اپل نادر است اما قبلا اتفاق افتاده. در آگوست ۲۰۰۴، این کمپانی بعضی از باتری‌های لیتیوم یونی لپ‌تاپ‌ PowerBook G4 پانزده اینچی خود را برگرداند. این مسئله نیز به دلیل نگرانی خطر آتش گرفتن این باتری‌ها بر اثر گرمای بیش از حد بود.

در آگوست ۲۰۰۶، اپل باتری‌های لپ‌تاپ بیشتری را که ساخت سونی بودند به دلیل مشابهی برگرداند. در نوامبر ۲۰۱۱ نیز اپل به همین دلیل اولین نسل از موزیک پلیرهای iPod nano خود را که در سال ۲۰۰۵ شروع به تولید آن‌ها کرده بود، فراخوانی کرد.

1 در مورد “جمع آوری اسپیکرهای Beats Pill XL به دلیل احتمال آتش سوزی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH