تلفن همراه لنوو Vibe Z2 Pro در بازار ایران

Lenovo-Vibe-Z2-Pro

شرکت لنوو پس از موفقیت در ساخت نوت بوک و تبلت، با تولید تلفن‌های همراه هوشمند، خود را وارد بازار پر رقابت اسمارت فون‌ها کرد. لنوو دارای 6 سری موبایل با نام های A,S,K,P و Vibe است که هرکدام از این سری‌ها از تلفن‌های متعددی تشکیل شده‌اند. شرکت سازگار ارقام تنها شرکتی است که با گارانتی این محصولات را وارد بازارهای موبایل ایران کرده است. از این مدل‌ها می‌توان به S90 ,P70 ,A6000 ,VIBE X2 PRO و Vibe Z2 Pro اشاره کرد که در ادامه به توضیحاتی در مورد مشخصات فنی Z2Pro می‌پردازیم.

از ویژگی‌های Z2 Pro پرچم‌دار موبایل‌های لنوو می‌توان به پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ 801 با حافظه رم 3 گیگابایتی اشاره کرد که بسیار برای عکاسی، دیدن فیلم با کیفیت‌های بالا و استفاده از نرم افزارها و بازی‌های پر قدرت مناسب است. دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه حسگر BSI و لنز استداندارد 16:9 در پشت موبایل این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با کیفیت 4K به ضبط لحظات شیرین خود بپردازند و با استفاده از ویژگی‌های بیشتری که دوربین این موبایل دارد، به راحتی تصاویر ورزشی و پاناروما را ضبط کنند. سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت، صفحه نمایش 6 اینچی  با رزولوشن 2560×1440 پیکسل و محافظ ضد خش از جنس Gorilla Glass 3، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه LTE از دیگر ویژگی های Z2 Pro است. بدنه آلومینیومی با ضخامت 7.8 میلی‌متری و وزن 179 گرم، با زیبایی منحصر به فردی طراحی شده است که به راحتی می‌تواند در جیب یا کیف قرار بگیرد. با استفاده از  باتری Li-Po 4000 به راحتی می‌توان تا 45 ساعت مکالمه تلفنی داشت و تا 948 ساعت از تلفن همراه در حالت استندبای استفاده کرد.

تلفن همراه Lenovo Vibe Z2 Pro با رنگ‌های طلایی، سفید، تیتانیوم و با 1سال گارانتی سازگار ارقام به زودی در بازارهای موبایل عرضه می‌گردد.

2 در مورد “تلفن همراه لنوو Vibe Z2 Pro در بازار ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH