مدیر عامل بخش موسیقی سونی: اپل فردا از سرویس موسیقی جدیدش رونمایی می‌کند

داگ موریس، مدیرعامل بخش موسیقی شرکت سونی امروز در جشنواره کن در کنفرانس موسیقی جهانی Midem تایید کرد که اپل سرویس جدید پخش موسیقی خود را فردا در کنفرانس WWDC معرفی می‌کند. بر اساس گزارش‌های قبلی گفته‌شده بود که اپل با شرکت‌های موریس، وارنر موزیک و یونیورسال در حال مذاکره است و می‌خواهد سرویس‌های خود را گسترش دهد. بنا به همین گزارش‌ها، این سه شرکت از اپل ۶۰ درصد سود درخواست کرده بودند.

sony
سمت راست داگ موریس، مدیر عامل بخش موسیقی سونی

این نرم‌افزار موسیقی جدید احتمالا در به‌روزرسانی iOS 8.4 اضافه خواهد شد و یکی از نرم‌افزارهای پیش‌فرض iOS 9 خواهد بود. علاوه بر این سرویس پخش، برنامه آیتونز رادیو هم یک به‌روزرسانی شامل ارایه برخی خوانندگان را دریافت خواهد کرد. اپل با راه‌اندازی فروشگاه موسیقی آیتونز، صنعت موسیقی را احیا کرد و حالا می‌خواهد کار خود را تکمیل کند.

موریس می‌گوید فردا نام و شهرت اپل، نقطه عطفی در این صنعت ایجاد می‌کند. اپل تمایل دارد تا تکنولوژی قوی خود را تحت قوانین کسب‌وکار خود به بازار عرضه کند و این چیزی است که رقبایی مثل Spotify هرگز برای آن تلاش نکردند. به همین دلیل، مدیر اجرایی سونی می‌گوید “این آغاز یک لحظه شگفت‌انگیز برای صنعت ما است.”

داگ موریس، مدیرعامل بخش موسیقی شرکت سونی می‌گوید:

“چه چیزی اپل را به اینجا رساند؟ خب، آنها ۱۷۸ میلیارد دلار در بانک دارند و همچنین ۸۰۰ میلیون کارت اعتباری در آیتونز. Spotify در واقعاً هرگز تبلیغ نشد، دلیل آن‌هم این است که هرگز سودآور نبود. حدس من این است که اپل دیوانه‌وار در حال پیشرفت است و من فکر می‌کنم که این کار یک اثر فوق‌العاده در مسیر کسب‌وکارشان باشد. موج این جریان تمام قایق‌ها را بلند می‌کند. این آغاز یک لحظه شگفت‌انگیز برای صنعت ماست.” 

کنفرانس WWDC اپل فردا در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH