اپ‌رسان: در Dragon Mania اژدها پرورش دهید و به جنگ رقبا بروید!

dragon-mania-003بازی‌های استراتژیک موبایلی امروزه واقعا طرفداران زیادی دارند. در این بین اکثر عنوان‌های موجود یک روش عمومی و مشابه را در پیش گرفته‌اند بطوریکه بازی کردن با همه آن‌ها تنها در جزئیات متفاوت است و در کلیات تقریبا یکی هستند.

اما دلتان کمی تفریح متفاوت در سبک استراتژیک می‌خواهد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، Dragon Mania شاید یکی از آن‌ عنوان‌هایی است که دقیقا مخصوص شما طراحی شده. داستان بازی بسیار ساده است و شاهد بسیاری از افراد در ابتدا فکر کنند با یک بازی در رده سنی پایین مواجه‌اند در صورتی که اینطور نیست. یک پروفسور باهوش که کارش تربیت و پرورش اژدهاهای مختلف است، هدف بازی را مشخص کرده. قطعا همیشه در کنار افراد خود افراد بدی هستند که دوست ندارند بگذارند خوب‌ها به هدف‌هایشان برسند. در این بازی هم وضع به همین شکل است و گروهی از جنگجویان بدنام و شیطانی پروفسور خوب داستان ما را ربوده‌اند تا از وی روش و راه پرورش اژدها‌ را بدست آورند. اما این تمام داستان نیست! پروفسور یک شاگرد وفادار تربیت کرده که حالا قصدش این است تا استاد خویش را از چنگال این افراد خبیث رها کند. در واقع شما جای این شخصیت بازی می‌کنید.

برای انجام بازی در ابتدا همانند بسیاری از نمونه‌های استراتژیک، زمینی خالی با یکسری منابع مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید با استفاده از آن‌ها، اقدام به ساختن بخش‌های مختلفی کنید که در آن‌ها به اژدها‌های مختلف غذا داده می‌شود و نیز بخش‌های مختلف دیگری که می‌توانند قدرت و مهارت آن‌ها را افزایش دهند. شما باید مراحل را در این بخش به همان صورتی که در بازی‌هایی مانند کلش آف کلنز دیده‌اید پیش ببرید و در هر مرحله بخش‌های جدیدی را می‌توانید بسازید که البته در مراحل بالاتر زمان بیشتری نیز برای ساختن این قسمت‌ها نیاز دارید.

2_dragon_mania_legendsاما گفتیم این بازی متفاوت با اکثر عناوین موجود در این سبک به شمار می‌آید و تفاوت اصلی آن بخش دوم بازی است. در این قسمت شما باید مرحله به مرحله با اژدهاهای مختلفی که پرورش داده‌اید به جنگ با جنگجویان دشمن بروید و یک به یک آن‌ها را مرحله به مرحله مغلوب کنید. این مهم‌ترین بخشی است که در سایر بازی‌های مشابه می‌توان گفت تقریبا وجود ندارد و خود مانند یک بازی جداگانه است. پس از مغلوب کردن دشنان مختلف که در هر مبارزه قدرتمندتر هم می‌شوند، بالاخره به استاد می‌رسید و می‌توانید وی را آزاد کنید.

appwatch_dragon_mania_legends-640x480یک نکته مثبت دیگر در مورد این بازی وجود دارد و آن امکان پرداخت درون برنامه‌ای بازار و پرداخت ریالی برای خرید منابع موجود در بازی است. بر اساس قرارداد کافه بازار با شرکت گیم‌لافت می‌توانید شما هم مانند بازیکنان سایر نقاط جهان اقدام به خرید مستقیم منابع بازی نمایید تا بتوانید مراحل را بهتر و سریع‌تر از رقبا پیش ببرید.

bazar-logo

1 در مورد “اپ‌رسان: در Dragon Mania اژدها پرورش دهید و به جنگ رقبا بروید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH