اپلیکیشن جدید اپل مهاجرت از اندروید به iOS را آسان می‌کند

move-to-ios-640x425اپل همیشه با روش‌های خاصی سعی داشته تا کاربران کنونی اندروید را به مهاجرت و استفاده از آی‌اواس مشتاق کند و در گذشته با ارایه راهنمای گام به گام این کار به برای کاربران فراهم کرده بود. حالا این شرکت یک روش جدید و متفاوت را برای این منظور در نظر گرفته و اپلیکیشن جدیدی را توسعه داده که کاربران اندرویدی آن را بر روی دستگاه‌ خود نصب می‌کنند و سپس این اپلیکیشن به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات و داده‌های مهم خود را از دستگاه اندرویدی‌شان به آی‌دیوایس اپلی خود منتقل کنند.

اپل در نطق اصلی مراسم دیشب WWDC 2015 هیچ سخنی در اینباره به میان نیاورد. این اپلیکیشن Move to iOS نامیده شده که با توجه به این نام کارش هم کاملا مشخص است.

با استفاده از اپلیکیشن مورد اشاره انتقال مواردی چون پیام‌های کوتاه، تقویم‌ها، حساب‌های کاربری ایمیل، مخاطبان و محتواهای مالتی‌مدیا از گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید به دستگاه‌هایی که از iOS بهره می‌برند بسیار آسان شده است. تمامی این انتقال‌ها به صورت بی‌سیم انجام می‌شوند و بنظر می‌رسد این قابلیت در واقع یکی از دور نماهای در نظر گرفته شده برای iOS 9 است.

همچنین در صورتی که افراد بخواهند به iOS مهاجرت کنند قطعا باید تعداد زیادی اپلیکیشن را در پلتفرمی جدید بر روی دستگاه خود نصب کنند که اپلیکیشن جدید اپل با بررسی تمام اپ‌های نصب شده در دستگاه اندرویدی، نمونه‌های iOS آن‌ها را یافته و بر روی آی‌دیوایس آن‌ها نصب خواهد کرد.

برای مثال اگر از اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و اسنپ‌چت استفاده می‌کنید، نسخه iOS این اپلیکیشن‌ها توسط Move to iOS به شما پیشنهاد می‌شوند و می‌توان براحتی آن‌ها را نصب کرد.

البته اطلاعات کامل‌تر در مورد اپلیکیشن Move to iOS را می‌توانید در وب‌سایت شرکت اپل بیابید که بسیاری از آن‌ها در رویداد دیشب اطلاع‌رسانی نشده‌اند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که اپ مورد اشاره هنوز عرضه نشده ولی انتظار می‌رود همزمان با ارایه نسخه عمومی iOS 9 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

1 در مورد “اپلیکیشن جدید اپل مهاجرت از اندروید به iOS را آسان می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH