امکان دانلود محتوا در سرویس موسیقی اپل وجود دارد

apple-music-640x360

در شب گذشته اپل در طی کنفرانس WWDC 2015 خود، نهایتا سرویس موسیقی جدیدش را معرفی کرد که در زمینه استریم موسیقی به رقیبی جدید برای اسپاتیفای تبدیل خواهد شد و هم اکنون بسیاری از افراد و شرکت‌ها در حال بررسی و مقایسه این دو سرویس هستند. یکی از امکاناتی که اسپاتیفای به کاربرانش ارایه می‌کند، قابلیت دانلود موسیقی در تلفن همراه یا رایانه و گوش دادن آفلاین به آن‌هاست. حالا خبر خوب این است که اپل نیز همین قابلیت را در سرویس موسیقی خود فراهم کرده.

این موضوع در هنگام معرفی سرویس یاد شده اعلام نشد، اما با اطلاعاتی که اپل بس از این کنفرانس منتشر کرد وجود قابلیت مورد اشاره تایید شد. کوپرتیونیی‌ها در اینباره گفتند: «افرادی که در سرویس موسیقی اپل عضو باشند، می‌توانند هر چیزی مانند موزیک یا ویدیو را از کتابخانه موسیقی اپل به کلکسیون خود اضافه کنند و سپس هر کاری دوست دارند با آن‌ها انجام دهند. شما می‌توانید یک لیست پخش عالی از مواردی که دانلود کرده‌اید تهیه کنید. همچنین می‌توانید این لیست را برای پخش در حالت آفلاین در دستگاه خود ذخیره کنید تا بتوانید همه جا از آن استفاده کنید.»

از آنجا که سرویس یاد شده در واقع یک پلتفرم استریم آنلاین است، وجود این قابلیت بسیار خاص به ‌شمار می‌آید، زیرا در صورتی که بخواهید به یک موسیقی چندبار گوش دهید دیگر نیازی به دسترسی به اینترنت و مصرف بیشتر داده و باتری نخواهید داشت و وجود حالت آفلاین برای افرادی که به جمع آوری لیست موسیقی‌های آنلاین علاقمند هستند، بسیار خوشایند خواهد بود.

بر طبق برنامه ریزی اپل، قرار است از ۳۰ ژوئن این سرویس برای کاربرانی که از iOS 8.4 به بالا استفاده می‌کنند فعال شود. هزینه اشتراک ماهانه سرویس موسیقی اپل ۱۰ دلار بر هر کاربر است و در صورتی که بخواهید به صورت خانوادگی از آن بهره ببرید باید ماهانه ۱۵ دلار بپردازید و در این حالت تا ۶ نفر از اعضای خانواده امکان دسترسی به این پلتفرم را خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH