وبسایت اینستاگرام تغییر می‌کند!

gsmarena_001

از اولین باری که سایت اینستاگرام معرفی شده است همواره در حال تغییر و تحول بوده است ولی آخرین آپدیت برای این وبسایت به کلی ظاهر آن را دستخوش تغییر کرده و طراحی آن را مینیمال‌تر کرده است و فضای خالی زیادی در قالب دیده می‌شود و هم اکنون امکان مشاهده تصاویر بزرگ با سایز اصلی وجود دارد.

در طراحی جدید نوشته‌ها به رنگ خاکستری درآمدهاند و نوارهای آبی جانشین رنگ سفید در تمام قالب شده است. در نوار بالایی نیز تنها لوگوی اینستاگرام و نام کاربری شما به همراه دکمه خروج قرار دارد.

هم اکنون عکس‌ها دارای سایز اصلی خود هستند که همان قطع 640*640 به همراه اندکی فاصله در بین آن‌هاست. شما می‌توانید با کلیک بر روی یک عکس افرادی که تگ شده‌اند را مشاهده کنید یا با دو بار کلیک کردن تصویر مورد نظر را لایک کنید .

مهم ترین تغییرات در بخش پروفایل کاربری رخ داده است و رابط آن بسیار تمیز و یکپارچه شده است و همچنین می‌توان با قرار دادن نشانگر بر روی یک عکس از تعداد لایک‌ها و کامنت‌های آن عکس مطلع شوید.gsmarena_002

طراحی سایت بسیار جذاب‌تر شده و از کمپانی انتظار می‌رود تا به بخش‌های دیگری همچون افزایش اندازه تصاویر توجه کند  زیرا در این روزها اندازه 640*640 کافی به نظر نمی‌رسد. به هر حال تجربه اینستاگرام در سایتش نیز جذاب‌تر از گذشته شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH