لاجیتک صفحه کلید جدید و بی‌سیم K400 را معرفی کرد

logitech-k800-plus-02_story-640x295

مشکل اغلب صفحه کلید‌های بی‌سیم امروزی این است که کاربران همیشه باید آن‌ها را شارژ کنند که همین موضوع می‌تواند رفته رفته باعث از بین رفتن ظرفیت باتری ماوس یا کی‌بورد بی‌سیم شود. در هر صورت اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید خبر خوبی برایتان داریم و آن اینکه لاجیتک به تازگی از صفحه کلید بی‌سیم K400 رونمایی کرده که به احتمال زیاد برای‌تان جالب خواهد بود.

بر اساس اعلام لاجیتک، صفحه کلید K400 می‌تواند تا ۱۸ ماه بدون شارژ کار کند. این عمر باتری طولانی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های بسیار خاص نیست، بلکه جالب است بدانید در این محصول نیز از باتری‌های معمولی AA استفاده شده که این یعنی می‌توانید آن را براحتی در صورت نیاز تعویض کنید.

البته این زمان ۱۸ ماهه یک بازه میانگین است و قطعا بر اساس نوع و میزان کارکردی که هر کاربر دارد می‌تواند تغییر کند. اگر شما از جمله افرادی هستید که بصورت دائمی از صفحه کلید استفاده می‌نمایید، باید خیالتان را راحت کنیم که محصول جدید لاجیتک نمی‌تواند ۱۸ ماه برای شما کار کند، اما با این وجود باز هم نتیجه عملکرد این محصول مشخص نیست و ممکن است حتی در این شرایط هم تا همین مقدار زمان دوام بیاورد. البته با توجه به نوع ساخت این صفحه کلید، احتمالا لاجیتک آن را برای استفاده در اتاق و شاید برای استفاده از تلویزیون‌های هوشمند در نظر گرفته باشد.

اما ویژگی دیگر K400 این است که در بخش سمت راستش، یک تاچ‌پد وجود دارد که همان کار تاچ‌پد لپ‌تاپ‌ها را انجام می‌دهد و قادر است تا شما را از داشتن ماوس نیز بی‌نیاز کند و شما می‌توانید خیلی بهتر و کاراتر با آن تعامل برقرار کنید. این محصول دارای یک دریافت کننده بی‌سیم است که از طریق پورت USB به رایانه یا تلویزیون هوشمند یا هر دستگاه چندرسانه‌ای دیگری متصل می‌شود. قیمت صفحه کلید مورد بحث فقط ۴۰ دلار است و از همین حالا می‌توان آن را از طریق وب‌سایت لاجیتک خریداری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH