آیفون 5S جان یک مرد روسی را نجات داد + عکس

b-aتصویر آیفون خم شده‌ای که در بالا می‌بینید مربوطه به جریانات داغ زمان معرفی این محصول نیست که گفته می‌شد براحتی امکان خم کردن آن وجود دارد. این تصویر در واقع مربوط به یک آیفون ۵ اس بوده که متعلق به فردی است که در شهر موسکو زندگی می‌کند. این فرد که نامی از او فاش نشده به لطف آیفونش از تصادف ناگواری که با یک مینی‌بوس داشته، جان سالم به در برده است.

در هنگام رخ دادن این تصادف، آیفون ۵ اس شخص مورد اشاره در جیب کناری ژاکت وی قرار داشته و به همین دلیل میله‌ای که در نتیجه تصادف به طرف وی پرتاب شده، به جای بدن او به آیفونش برخورد کرده است. برای این شخص خوشبختانه، وجود آیفون اس ۵ باعث شده که جانش نجات یابد، هرچند که گوشی او دیگر دار فانی را وداع گفته! با توجه به اینکه دو شخص دیگر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، بنظر می‌رسد که آیفون در این رخداد در نقش یک قهرمان ظاهر شده و زندگی‌اش را فدای صاحب خود نموده است.

حالا تصور کنید چه می‌شد اگر این آقا آیفونش را در جیبی قرار می‌داد که در سمت دیگر ژاکتش قرار داشت، یا اصلا آن را در جیب شلوارش می‌گذاشت، در این صورت امکان داشت او نیز جان خود را از دست بدهد. جالب است که این روزها خبرهای مشابه با این مطلب زیاد اتفاق می‌افتد و گوشی‌های مختلف جان صاحبانشان را نجات می‌دهند. اگر با آی‌تی‌رسان همراه بوده باشید چند روز پیش نیز خبری منتشر کردیم که در آن یک گوشی لومیا جلوی اصابت گلوله را به صاحبش گرفته بود. همچنین هفته گذشته هم یک آیفون ۵ سی در رویدادی مشابه که در آن تیراندازی شده بود، باعث شد تا جان صاحبش حفظ شود.

8 در مورد “آیفون 5S جان یک مرد روسی را نجات داد + عکس”

  1. اموزه های دینی ما میگه این ربطی به گوشی نداره، در حقیقت اون گوشی یه وسیله بوده، این اقا اجلش نرسیده بوده، گوشی تو جیبش نبود یه چیز دیگه مانع مرگش میشد
    والا

        1. مجتبی بوالحسنی

          من اینو ندیده بودم الان اصلاحش میکنم آخه جوری گفتن فک کردم پر از غلطه…ممنون که گفتی

  2. چند وقت پیش هم یه نفر با 5c نجات پیدا کرده بود جالبه خدا بیامرزه استیو جابزو اگه میدونست محصولاتش تو اینطور جاهاهم بدرد میخورد به جای اپل یه بیمارستان می زد

    1. مجتبی بوالحسنی

      اتفاقا لینک اون مطلب هم در اخرای این پست درج شده و بهش اشاره شده. قبلا منتشرش کردیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH