شیائومی از روتر جدید وای‌فای و لامپ هوشمند رومیزی خود رونمایی کرد

gsmarena_001شیائومی امروز در ساعت ۱۴ به وقت پکن، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. این شرکت چینی در مراسم یاد شده چند گجت جدید هوشمند را معرفی نمود، اما در این بین خبری از تلفن هوشمند می ۴ که انتظار می‌رفت در این رویداد معرفی شود، نبود. اما با این حال شرکت مورد بحث از محصولات جذاب دیگری رونمایی به عمل آورد.

اولین محصول Mi Wi-Fi بود. این دستگاه در واقع ادامه دهنده راه Mi router اصلی است که به محصولی موفق مبدل گشته بود و حدود دو میلیون واحد از آن بفروش رسید که البته در این آمار مدل مینی روتر یاد شده محاسبه نشده‌ است و حالا شیائومی با معرفی نسل جدید این روتر قصد دارد تا فروش آن را باز هم افزایش دهد. این مدل جدید از وای فای دوبانده 802.11ac پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود سرعت و پایداری بیشتری به کاربر ارایه گردد. محصول مورد بحث در کلاس تجاری از آنتن PBC بهره گرفته و نیز مجهز به پردازنده دو هسته‌ای 4709C کمپانی برادکم است و در کنار این سخت افزار ۵۱۲ مگابایت حافظه فلش تعبیه شده. این روتر همچنین دارای حافظه داخلی ذخیره سازی است که این بخش با نظارت توشیبا یا سیگیت ایجاد شده است. از این بخش می‌توان به عنوان فضای ذخیره سازی ضمیمه شده در شبکه و یا مجموعه ابزارهای شیائومی برای دانلود از راه دور، ایجاد فایل پشتیبان، دسترسی راه دور به فایل‌ها و غیره بهره گرفت. این ویژگی‌ها که برخی از آن‌ها هم اکنون در نسل قبلی روتر هوشمند شرکت یاد شده نیز وجود دارند، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند.

روتر جدید شیائومی در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی دارای یک ترابایت حافظه ذخیره سازی است و ۱۱۵ دلار قیمت دارد و دیگری مجهز به حافظه ذخیره سازی ۶ ترابایتی بوده و ۴۸۵ دلار قیمت دارد. فروش این محصولات از ۱۸ ژوئن و از طریق وب‌سایت mi.com صورت می‌پذیرد. اما در کنار روترهای جدید، این غول چینی یکسری تجهزات کوچک دیگر را که مرتبط با شبکه هستند، معرفی کرد که یکی از آن‌ها WiFi magnifier نام دارد و در واقع ابزاری کوچک برای گسترش شبکه است. قطعه یاد شده از طریق پورت USB به روترهای جدید شیائومی متصل می‌شود و ۶ دلار قیمت دارد.

gsmarena_002و در آخر، شیائومی از یک لامپ هوشمند رومیزی زیبا هم رونمایی به عمل آورد. نام این گجت Yeelight است و ‌می‌توان شدت نور، دما و رنگ آن را براحتی تنظیم کرد. برای اینکار می‌توان از دو روش اقدام نمود که یکی با استفاده از کنترل‌های لمسی تعبیه شده بر روی لامپ است و روش دیگر استفاده از اپلیکیشن اختصاصی آن که از طریق بلوثوت به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود. این لامپ زیبا و جالب ۴۰ دلار قیمت دارد.

gsmarena_003

1 در مورد “شیائومی از روتر جدید وای‌فای و لامپ هوشمند رومیزی خود رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH