اندروید 5.1.1 به زودی برای گلکسی Note 4 عرضه خواهد شد!

طبق گزارش منتشر شده در یکی از منابع معتبر خبری، سامسونگ گلکسی نوت 4 در صف دریافت بروزرسانی نسخه جدید اندروید 5.1.1 است. این فبلت که در حال باز کردن راه برای عرضه پنجمین برگ از دفتر سری Note سامسونگ در ماه‌های پیش روست، قرار بود تا تنها به نسخه اولیه اندروید لالی پاپ آپدیت شود؛ اما به تازگی و بر اساس گزارش SamMobile، نوت 4 در حال تست برای دریافت اندروید 5.1.1 است.

antutu

وبلاگ سامسونگ در جدیدترین مطلب خود تصویری از نرم افزار بنچمارک AnTuTu را قرار داده است که در آن می‌بینیم نوت 4 با اندروید 5.1.1 در حال تست است. به نظر می‌رسد که سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ای 64 بیتی از چهارمین نوت خود را نیز تست و پس از تایید مراحل اولیه آن را به بازارهای جهانی عرضه کند. البته این موضوع فعلا در حد حس و گمان است و هنوز از سوی سامسونگ به طور رسمی تایید نشده است.

دو محصول جدید سامسونگ یعنی Galaxy S6 و برادرش S6 Edge هنوز اندروید 5.1.1 را دریافت نکرده‌اند و طبیعتا این اسمارت فون‌ها برای سامسونگ بسیار مهم به شمار می‌روند، بنابراین شاید انتظار بیش از حد برای کاربران این محصولات کمی خسته کننده به نظر برسد و نظر آن‌ها را در مورد سامسونگ تغییر دهد. این کاربران منتظر دریافت بروزرسانی از طریق OTA هستند که البته با شرایط فوق باید کمی بیشتر از حالت عادی انتظار بکشند.

2 در مورد “اندروید 5.1.1 به زودی برای گلکسی Note 4 عرضه خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH