سامسونگ و بلک‌بری برای ساخت یک گوشی هوشمند همکاری می‌کنند [شایعه]

samsung-logo-5-640x337

سامسونگ و بلک‌بری تا کنون چندبار برای انجام پروژه‌های مختلفی چون معرفی پیام‌رسان BBM و نیز ساخت یک تبلت همکاری داشته‌اند. در حقیقت علی‌رغم وجود شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد خرید بلک‌بری را دارد، اما این دو شرکت با یکدیگر روابط نزدیکی داشته و حالا شایعه جدیدی درباره همکاری مجدد آن‌ها منتشر شده است.

اگر شایعات جدید حقیقت داشته باشند، دو شرکت یاد شده هم اکنون با همکاری یکدیگر در حال ساخت تلفن هوشمند جدیدی هستند. این شایعه بر اساس توییت جدیدی که توسط بلاگری بنام Eldar Murtazin منتشر شده، امروز در سایت‌های خبری نقل محافل گشت. گفتنی است که این شخص پیش از این نیز اطلاعات صحیحی را در حوزه فناوری لو داده بود.

بر طبق اعلام Murtazin، سامسونگ و بلک‌بری قصد دارند تا یک تلفن هوشمند اندرویدی را بسازند که سیستم عامل اندروید ۵ آب‌نبات چوبی را اجرا می‌کند، اما در کنار این پلتفرم، سرویس‌های خاص بلک‌بری نیز نصب خواهند شد. اگر خاطرتان باشد اخیرا نیز شایعاتی دیگر منتشر شده بود که بلک‌بری قصد ساختن یک تلفن هوشمند اندرویدی را دارد، بنابراین جای تعجب نخواهد بود که این شایعه جدید نیز بی‌ربط به موضوع نباشد.

در هر صورت نمی‌توان در این لحظه نظری قطعی در این‌باره بیان نمود. شما بازدیدکنندگان آی‌تی‌رسان چه نظری دارید؟ آیا این دو شرکت باز هم وارد همکاری با یکدیگر شده‌اند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH