حال امکان استریم کردن بازی ایکس باکس وان در ویندوز 10 وجود دارد!

مایکروسافت در زمان معرفی ویندوز 10 قابلیت‌های مختلف این سیستم عامل را معرفی کرد که یکی از این ویژگی‌ها مربوط به استریم بازی ایکس باکس وان در ویندوز 10 بود و کاربران از طریق آن می‌توانستند بر روی کامپیوتر خود، بازی‌های ایکس باکس‌شان را انجام دهند. حال با وجود اینکه نسخه رسمی ویندوز 10 منتشر نشده است اما مایکروسافت این قابلیت را از امروز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

stream-Xbox-One-games

در واقع این قابلیت باعث می‌شود که صفحه ایکس باکس در کامپیوتر نمایش داده شود که در این صورت شما در حین بازی کردن همچنان وظیفه پردازشی را بر عهده ایکس باکس قرار می‌دهید و کامپیوتر کاری مثل نمایشگر انجام می‌دهد. علاوه بر این از طریق این قابلیت کاربران قادر خواهند بود تا ویدیو‌های مختلف را استریم کنند و یا از وسایل جانبی نظیر کینکت بهره ببرند.

علاوه بر این، شما می‌بایست حساب کاربری در ایکس باکس Live داشته باشید که هم کامپیوتر و هم ایکس باکس وان می‌بایست به آن متصل شوند و علاوه بر قابلیت‌های مذکور کاربران قادر خواهند بود تا به صورت مالتی پلیر بازی کنند (چند نفره) و یا از طریق میکروفون با سایرین صحبت نمایند.

همچنین با وجود قابلیت استریم بازی بر روی کامپیوتر، کاربران قادر هستند تا در بازی‌های دو نفره، فردی بر روی کنسول و فرد دیگر بر روی کامپیوتر بازی کند و البته نیازی نیست که بازیکن کامپیوتر از ماوس و کیبورد استفاده کند و مایکروسافت به زودی یک دسته بازی USB را برای کامپیوتر‌ها عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH