اچ‌تی‌سی شایعه خریده شدنش توسط ایسوس را رد کرد

htc-logo-sketch-640x334

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که بر اساس آن‌ طبق صحبت‌های Johnny Shih که ریاست ایسوس را به عهده دارد، این شرکت احتمالا به دنبال خرید کمپانی اچ‌تی‌سی است. همانطور که در مطلب مربوطه به این خبر در آی‌تی‌رسان هم اشاره کردیم، احتمال اینکه ایسوس به صورت جدی پیشنهادی را به اچ‌تی‌سی داده باشد کم بود.

درهر حال، این موضوع امروز تقریبا به طور کامل روشن شد چرا که شایعات منتشر شده باعث گشت که اچ‌تی‌سی مجبور شود تا در این باره صحبت کند. بر اساس آنچه اچ‌تی‌سی اعلام کرد، هرگونه شایعه خریداری شدن این شرکت توسط ایسوس به طور کامل رد شده است. در ادامه آنچه که اچ‌تی‌سی در باره این موضوع بیان داشته را با هم می‌خوانیم:

«ما با قاطعیت این اخبار را رد می‌کنیم. ما هیچ‌گاه با ایسوس تماس نداشته و قصد فروش هم نداریم. به عنوان یک برند بین‌المللی، اچ‌تی‌سی به کار طراحی و تولید دستگاه‌های هوشمند خود ادامه خواهد داد و همچنان به شعار خود مبنی بر درخشش این نام تجاری پایبند است.»

بر طبق این گفته، به‌نظر می‌رسد که کمپانی مورد بحث، هیچ تمایلی برای خریداری شدن توسط ایسوس را ندارد. این دومین مرتبه‌ای است که در هفته‌های اخیر شرکت اچ‌تی‌سی شایعات مبنی بر فروشش را رد می‌کند. جالب است بدانید شایعاتی نیز وجود دارد که می‌گویند شیائومی هم گویا به خرید اچ‌تی‌سی تمایل زیادی دارد، اما این شرکت قبلا آن را نیز با قاطعیت رد کرده بود.

دلیل این همه شایعه که در مورد خریداری شدن اچ‌تی‌سی این روزها منتشر می‌شود، این است که عملکرد این شرکت اخیرا چندان مناسب نبوده. به دلیل تولید پرچمدار جدیدی که نسبت به آن چندان تمایلی برای خرید نیست، این شرکت شاهد نزول ارزش سهام خود بوده و همین مورد یکی از مهمترین عواملی است که بسیاری به فکر خرید آن بیفتند. اما تا کنون اچ‌تی‌سی هیچ تمایلی به این‌کار از خود نشان نداده و همچنان در مسیر خود پیش می‌رود.

2 در مورد “اچ‌تی‌سی شایعه خریده شدنش توسط ایسوس را رد کرد”

  1. اچ تی سی گوشیهاش رو دستش مونده و فروش نمیره .اونوقت انتظار دارید کسی بیاد کمپانیش رو بخره؟؟
    مطمین باشید نه گوشیهاش فروش میره و نه خود کمپانی !!

  2. سلام
    به شدت منتظر بررسی LG G4 هستم .

    لطفا صفحه نمایشش رو با گوشی Galaxy s6

    و iphone 6 مقایسه کنید .

    و بگید ایا LED Notification داره ؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH