ال‌جی جی۴ به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

LG G4 Seminar1

صبح امروز در بازار بزرگ چارسو، کمپانی ال‌جی رسما ورود آخرین پرچم‌دار خود به ایران را جشن گرفت.

این مراسم از ساعت 10.30 صبح با نمایش اولیه این پرچم‌داران برای اصحاب رسانه و میهمانان ویژه‌ این کمپانی شروع شد. پس از کار با گوشی در جلسه معرفی رسمی این محصول، در ابتدا آقای MK، مدیر محصول ال‌جی در ایران، ضمن خیر مقدم به حضار از آخرین محصول سری G خود به عنوان یک اسمارت فون فوق‌العاده یاد کرده و آن را دستگاهی نامید که باعث شادی و لذت کاربران در هنگام استفاده می‌شود.

LG G4 Seminar7

وی برتری‌های G4 را نسبت به سایر رقبا و نمونه‌های قبلی‌اش در دو نکته خلاصه کرد. نکته اول را دوربین فوق‌العاده G4 نامید و بیان کرد که دوربین 16 مگاپیکسلی G4 بهترین عملکرد موجود بین دوربین‌های نصب شده بر روی گوشی‌ها در دنیاست.

موضوع و نکته دومی که MK به آن اشاره داشت، استفاده از چرم طبیعی و طراحی نوآورانه آن در طراحی G4 بود. وی افزود که برترین تولید کننده چرم طبیعی در دنیا برای ال‌جی اقدام به تولید این قاب می‌کند.

پس از او، سعید طلایی، مدیر بخش GTM ال‌جی در ایران به روی سن آمد تا به طور خلاصه به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های آخرین پرچم‌دار این کمپانی بپردازد. وی در ابتدای صحبت‌های خود، ویژگی‌های این محصول را به سه سمت اصلی تقسیم کرده و عنوان کرد که G4 را می‌توان در سه حوزه دوربین، صفحه نمایش و طراحی از سایر پرچم‌داران بازار متمایز دانست.

LG G4 Seminar8

پس از آن؛ طلایی با نمایش چند ویدئو مشخصات و عملکرد این گوشی را برای حضار توضیح داد.

مهم‌ترین بخش معرفی G4 به دوربین آن اختصاص داشت! این کمپانی با اقتدار معتقد است که بهترین دوربین موجود را بر روی آخرین پرچم‌دارش نصب کرده و به همین دلیل، با در اختیار قرار دادن این گوشی به چند عکاس حرفه‌ای و سپس مصاحبه با آنان در مورد گوشی و تأییدیه آن‌ها، این موضوع را برای حضار اثبات کرد.

طلایی پس از آن افزود: همان‌طور که می‌دانیم ال‌جی برای اولین بار با قرار دادن دیافراگم F/1.8 در دوربین اسمارت فونش، تعجب همگان را به خود وا داشته است. البته باید پذیرفت که تنظیمات این دوربین، دقیقا همانند یک DSLR بوده و کاربر با دیدن کیفیت و تراکم رنگ‌ها متوجه عملکرد بی نظیر این دوربین می‌شوند.

نوآوری دیگر ال‌جی در G4 قرار دادن یک سنسور رنگ در زیر فلش LED است که کمک می‌کند تا رنگ‌ها به طور کامل شناخته شده و از آن‌ها بهترین نتیجه برای ثبت عکس گرفته شود. G4 با دارا بودن سنسور طیف رنگ حساس به مادون قرمز؛ قبل از ثبت تصاویر به آنالیز و اندازه گیری تمام نورهای مرئی محیط پرداخته و رنگ‌های تصویر را هرچه بیشتر به رنگ‌های طبیعی حتی در محیط با نور کم نزدیک می‌گرداند.

(P1)-Laser-Camera

نکته دیگر این دوربین، قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال آن است که نسبت به نسخه‌های پیشین بسیار پیشرفته تر شده. طلایی پس از آن به سراغ دوربین سلفی رفته و آن را با قابلیت Gesture Shot یکی از بهترین دوربین‌های سلفی دانست. همچنین وی افزود، کاربر می‌تواند با فشردن دو بار کلید کاهش صدا، در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش، در ۰.۶ ثانیه به ثبت عکس مورد نظر خود بپردازد.

در دیگر توضیحات، به چرم طبیعی این گوشی اشاره شده و همان‌طور که گفته شد این موضوع یکی از المان‌های مهم ال‌جی در تولید این محصول بوده است که آن را خاص‌تر از سایر پرچم‌داران بازار می‌کند. به همین منظور چند کلیپ نیز در مورد نحوه تولید و نصب چرم طبیعی بر روی این گوشی برای حضار پخش شد.

(P1)-Black-Leather_Sewing

این محصول در شش رنگ زیبا از چرم طبیعی دست دوز ارائه شده و از فرآیند سنتی دباغی گیاهی و مهارت استادان در این حوزه بهره برده است.

همچنین این محصول با دارا بودن درصد بسیار کمی خمیدگی بدنه باعث شده است تا در هنگام سقوط از مقابل، بیست درصد نسبت به گوشی‌های صاف دوام بیشتری داشته باشد و البته هنگام در دست گرفتن آن نیز احساس امنیت و راحتی بیشتری به کاربر منتقل شود.

(P1)-Close-up_5

از دیگر ویژگی‌های این محصول، صفحه نمایش آن است که این بار ال‌جی در آن به سراغ فناوری IPS Quantum Display رفته است. ال‌جی برای اثبات برتری این صفحه نمایش، در کلیپی به مقایسه این محصول با صفحه نمایش‌هایی چون Retina ،AMOLED ،IPS و… پرداخت که حقیقتا در برخی جهات برتری آن کاملا محسوس بود.

در واقع صفحه نمایش IPS Quantum کنتراست بالا همراه با تصاویر زنده با رنگ طبیعی را برای کاربر به نمایش در آورده و فناوری لمسی In-Cell سرعت پاسخگویی بالا هم‌زمان با تصاویر زنده و وضوح عالی زیر نور خورشید را به کاربر هدیه می‌کند. در ادامه تصاویر بیشتری را از این مراسم مشاهده می‌کنید.

LG G4 Seminar6 LG G4 Seminar5 LG G4 Seminar4 LG G4 Seminar2 LG G4 Seminar3

5 در مورد “ال‌جی جی۴ به صورت رسمی در ایران رونمایی شد”

  1. یعنی بگم چی بشه این ال جی از این برنامشون ازساعا10ونیم تا ساعت 6اونجا بودیم باخانواده اصلا هم اسممون درنیومد
    زورش به این بود که از ساعت 11تاساعت5بعدازظهرمنتظرقرعه کشی بودیم اگه همون موقع اول ساعت11قرعه کشی میکردن اینقدر نمی سوختیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH