Doogee F3 یک اسمارت فون بسیار قدرتمند با بهایی اندک!

دیگر مشاهده اسمارت فون‌هایی با سخت افزار خارق العاده که پدری چینی دارند برایمان عادی شده است. کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون در چین به شکل قارچ سر از زمین در آورده‌اند اما از همان شروع نیز محصولات بسیار قدرتمندی را تولید می‌کنند. کمپانی Doogee نیز یکی از این نوع تولید کننده‌هاست که امروز تصمیم داریم با محصول جدید آن که سخت افزار قدرتمندی در کنار قیمت مناسب دارد آشنا شویم.

Doogee-F3-Limited-Edition-1

محصولی که کمپانی Doogee اخیرا معرفی کرده است، F3 نام دارد که از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و شیشه آن نیز از نوع 2.5 بعدی است (با گوشه‌های خمیده). حاشیه صفحه نمایش این دستگاه حدود یک میلی‌متر است و از چیپست مدیاتک MT6753 استفاده می‌کند. این چیپست یک پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی دارد که فرکانس آن بر روی 1.5گیگاهرتز قفل شده است و قلب گرافیکی این دستگاه نیز ARM Mail-T760 است. در بخش پشتی F3 یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و بخش جلویی دستگاه میزبان دوربینی 8 مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و LTE اشاره کرد. F3 در دو رنگ آبی سیر (سرمه‌ای) و سفید عرضه خواهد شد.

اما شاید بگویید که این مشخصات چندان هم خارق العاده نبودند اما منظور ما نیز نسخه عادی F3 نبود و نسخه محدود این دستگاه مد نظر ماست. نسخه محدود Doogee F3 دارای یک صفحه نمایش با وضوح تصویر QHD است که توسط ال‌جی ساخته شده و از مشخصات سخت‌افزاری آن نیز می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون 810،‌ 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین 21 مگاپیکسلی ساخت سونی اشاره کرد. یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول قدرتمند را تامین می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند جنس قاب پشتی دستگاه را از چوب انتخاب کنند.

New-fol

البته همانند لقب نسخه محدود، عرضه این محصول نیز به صورت محدود صورت خواهد گرفت و گفته می‌شود که نسخه محدود F3 قیمتی در حدود 350 دلار خواهد داشت که گویا در این زمینه کمپانی Doogee تصمیم دارد رقابت سنگینی با وان‌پلاس ایجاد کند.

4 در مورد “Doogee F3 یک اسمارت فون بسیار قدرتمند با بهایی اندک!”

  1. وان پلاس وان هم میگفتن ارزونه رفتیم دیدیم 1.400بود!!!!!نصف مردم هم از خریدش(البته تو ایران که دلار قیمتش بالاست یعنی الان ارزش پول دلار 2800 برابر ریال ایرانه!)منصرف شدن(از جمله خود من.)

  2. طاها امیریان

    حالا آگه برند سامسونگ یا اپل پشت لین گوشی بی نظیر حک شده بود 100 میلیون می فروخت. خیییییلی خوب. اما شاید رابط کاربری اش دلچسب نباش. اما عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH