ال‌جی G4 Pro به همراه اسنپدراگون 820 و دوربین 27 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد!

بعد از این‌که، ال‌جی از پرچم‌دار جدیدش با نام G4 پرده برداشت، همه این دستگاه را تحسین کردند اما به دلیل استفاده از تراشه اسنپدراگون 808، این گوشی کمی ضعیف‌تر از رقبایش ظاهر شد. آخرین خبرها، حکایت از این دارد که ال‌جی به دنبال تولید پرچم‌داری با مشخصاتی فراتر از G4 است. در ادامه مطلب با آی‌تی‌رسان و جزییات بیش‌تر در مورد این گوشی، همراه شوید!LG-G4-Rumorsطبق گزارشی که توسط وب‌سایت چینی Webio منتشر شده، G4 Pro در بخش طراحی، از همان زبان طراحی G4 بهره می‌برد اما به جای چرم، از فلز در بدنه آن استفاده شده است. همچنین، این دستگاه به یک صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن QHD (وضوح 2560 در 1440 پیکسل) مجهز خواهد بود. تراشه‌‌ی قوی اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم، قلب تپنده این پرچم‌دار هستند.

G4 Pro دارای یک دوربین 27 مگاپیکسلی قدرتمند خواهد بود که باید از آن، انتظار ثبت تصاویر بسیار با کیفیت را داشته باشیم، حتی بهتر از G4 که یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. دوربین سلفی گوشی، 8 مگاپیکسل است که نسبت به سایر پرچم‌داران، یک برتری به حساب می‌آید.

احتمالا این دستگاه، با حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی در ماه اکتبر (مهر ماه 94) عرضه خواهد شد.

گرچه همه اطلاعات منتشر شده شایعه به شمار می‌روند اما معرفی این گوشی برای مقابله با نوت5 چندان دور از ذهن نیست. البته در صورتی‌که موارد ذکر شده صحت داشته باشد، به یقین G4 Pro یکی از برترین گوشی‌های بازار امسال به حساب خواهد آمد و ممکن است برخی از افراد را مجبور کند فعلا از خرید G4 منصرف شده و تا معرفی این دستگاه، منتظر بمانند.

1 در مورد “ال‌جی G4 Pro به همراه اسنپدراگون 820 و دوربین 27 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد!”

  1. آراد علیخانی

    وای اگر این بیاد جون گلکسی S6 و G4 و note 5 و s6 edge به خطر می افتد ،،، one M9 و P8 که الان جلو s6 و G4 حرفی برای گفتن ندارند … 27 مگاپیکسل؟!!!!!! بدنه فلزی ؟؟؟؟!!!!!! اسنپدراگون 820؟!
    فقط الهی ضخیم نباشد. ……

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH