تلفیق شاه‌ توت و اندروید؛ شکست یا پیروزی؟ نتیجه دو ماه دیگر مشخص می‌شود!

blackberry.logo_1-735x400پیش‌تر هم شایعات مختلفی را درباره گوشی اندرویدی کمپانی بلک‌بری شنیده بودیم اما به‌نظر می‌رسد که این مدل مرموز، تا یک یا دو ماه دیگر یعنی در آگوست معرفی خواهد شد.

این مدل که با اسم رمز BlackBerry Prague شناخته می‌شود، ظاهرا مدلی ارزان‌قیمت بوده که براساس مدل خوش‌قیمت Z3 که بلک بری آن را در 2014 به بازار ارائه کرد، طراحی گردیده است.

اگرچه مشخصات زیادی از BlackBerry Prague در دسترس نیست اما کمپانی سازنده آن بر روی مدل اندرویدی دیگری با کد BlackBerry Venice کار می‌کند که این مدل به شاخصه‌های هیجان‌انگیزی نظیر صفحه نمایش خمیده 5.4 اینچی QHD و چیپ 6 هسته‌ای Snapdragon 808 مجهز شده است.

اگر به داشتن محصولات کمپانی کانادایی بلک‌بری علاقه‌مند بوده‌اید اما توسط سیستم‌عامل آن‌ها تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید، احتمال می‌دهیم بلک‌بری Prague و Venice نظر شما را عوض نمایند. نظر شما چیست؟ آیا معرفی این دو مدل سرنوشت بلک‌بری را به یکباره عوض خواهد کرد یا برعکس، این شاه توت کانادایی را به لبه پرتگاه نزدیک‌تر می‌کند؟

2 در مورد “تلفیق شاه‌ توت و اندروید؛ شکست یا پیروزی؟ نتیجه دو ماه دیگر مشخص می‌شود!”

  1. نوکیا اندروید زد.بلک بری هم میخواد اندروید بزنه. صد در صد مایکروسافت هم یه اسمارت فون اندرویدی تولید میکنه!

  2. بلک بری عالیه فقط بعضی اوقات اشتباهات بی دلیل میکنه ، مثلا پاسپورت امکاناتش عالی بود ولی اون طراحی واقعا کار کردن باهاش رو سخت میکنه :/ خدا کنه مسیرش رو پیدا کنه چون واقعا برند خاصیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH