همراه اول: 5 دقیقه مکالمه کنید و 55 دقیقه به رایگان آن را ادامه دهید!

در ماه مبارک رمضان، مشترکین همراه اول می‌توانند با ثبت نام رایگان در طرح  ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال‌های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می‌شود.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت.

لازم به ذکر است تخفیف درنظر گرفته شده در این طرح شامل مکالمات خارجی، رومینگ بین الملل، تماس با سایر اپراتورها و رومینگ داخلی نمی‌شود.
زمان اجرای این طرح از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه تا پایان ماه مبارک رمضان است و مشترکان می‌توانند با فعال‌سازی این طرح، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
در این طرح، مکالمه مشترک پس از ۶۰ دقیقه قطع نشده و در صورت ادامه مکالمه، دوباره شرایط مذکور تکرار خواهد شد.
همراه اولی ها می توانند از تاریخ مذکور یا شماره گیری کد #۴۲۱*۱۰* در این طرح ثبت نام کنند.

31 در مورد “همراه اول: 5 دقیقه مکالمه کنید و 55 دقیقه به رایگان آن را ادامه دهید!”

  1. همرا اول مثل این شده که انگار یه عده سر یه خر رو گرفتن میخوان ببرن جلو…
    اما هم خره جفتک میندازه و درجا میزنه ، هم اینای که سر خر رو گرفتن عقل راه بردنش رو ندارن…

  2. دروغه بابا من زدم شارژمو خورد کلا دوباره شارژ زدم طرح بگیرم اس میاد که طرح کمپین فعاله نمیشه طرح بزنی

    3
    16
  3. سلام.میشه تماس رو مشخص کرد که کدوم تماسم مشمول این طرح باشه؟واینکه بعد از۵رقیقه باید۵۵دقیقه بعدی رو همون لحظه استفاده کنیم یا طی چندمرحله هم میشه؟

    3
    2
  4. سلام، روز بخیر همه، حالت تنفر از اپراتورا رو دارم. طرح 5+55 رافعال کردم با سیم دانشجویی اما در عمل نشد بهره ببرم. استعلام هم میکنم پیام میاد فعاله. پناه بر خدا

    16
  5. باسلام.عزیزان من برای لغو ۵+55 باید کد *10*425#را شماره گیری نماید بعد کد ۵دقیقه صبحت و۵۵دقیقه رایگان قطع میشود

    1
    40
  6. مهشید بایمانی

    سلام،سال های گذشته از طرح ۵+۵۵ استفاده کردم و خوب بود،اما امسال با این که عضو شدم
    برای مکالمه هام لحاظ نشد و هر چه تلاش می کنم از طرح های دیگه استفاده کنم، مقدور نیست چون پیام میاد که ،استفاده هم زمان امکان پذیر نمی باشد.خلاصه از دوست شده و به یار نرسیده ایم.
    نمی دونم چرا امسال همراه اول دقیق برخورد نکرده؟؟!!!کد لغو هم نداره که حذفش کنم.

    2
    14
  7. من همیشه طرح مکالمه بین همراهی میگرفتم عالی بود،الان خواستم اونو بگیرم چون این طرح۵+۵۵ رو زدم نتونستم اونو فعال کنم میشه کد لغوش رو هم بفرستید

    2
    49
  8. لطف کنید هر طرحی که میزارید. کد لغو طرح هم بزارید. طرح هدف رو بزن خوب بود که نهایت شد مبالغ نجومی.خودم.
    کذ لغو این طرح
    کد لغو طرح ۵+ ۵۵

    7
    81
  9. طرح ماه رمضان خیلی خوبه.ماهای بعد هم ادامه داشته باشه عالیه.درمورد طرح هدف رو بزن بنظرم زیاد جالب نیس.فک کنم به نفع تون نبوده الکی گفتید رگولاتوری اجازه نداده به خیالتون ماهم باور کردیم بابا ما خودمون زغال فروشیم.????

    3
    10
  10. شهروند دلفانی

    در طرح هدف را بزن واقعا هر بار که بخوای تمدیدش کنی هزینه سه برابر میشه مثلا من اینبار باید ۶۰ هزار تومان پرداخت کنم دفعه بعد بالای ۱۵۰ هزار تومان میشه که پرداخت کنم. اگه یه مبلغ ثابت معین کنید برای یکماه به نظر من استقبال از این طرح بیشتر میشه. ممنون

    5
    16

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH