طرح جدید مایکروسافت: یک ایکس باکس وان بخر، یک بازی رایگان هدیه ببر!

یک قانون نانوشته در بین تولید کنندگان کنسول‌های مختلف وجود دارد که هر از چند گاهی بسته‌های پیشنهادی‌ای را در کنار کنسول‌های خود به مشتریان جدیدشان عرضه می‌کنند که در این میان مایکروسافت نیز چنین کار‌هایی را انجام می‌دهد. شیوه کار بدین صورت است که در زمان خرید یک ایکس باکس، وان یک بسته بازی نیز به خریدار داده می‌شود تا هم در هزینه‌های وی صرفه جویی شود و هم دیدگاه خوبی به کنسول و کمپانی تولید کننده آن داشته باشد. حال مایکروسافت یک طرح تبلیغاتی جدید را ارایه داده که در آن کاربر می‌تواند بازی مد نظر خود را به صورت رایگان انتخاب کند و دیگر محدود به بازی‌های ارایه شده در بسته نخواهد بود.

xbox-one-promotion-640x354

این طرح تبلیغاتی مایکروسافت از 21 ژوئن (31 خرداد) شروع شده و تا 27 ژوئن ادامه خواهد داشت و در این مدت خریداران ایکس باکس وان می‌توانند بازی مورد نظر خود را به صورت رایگان تهیه کنند. نکته دوست داشتنی در این خصوص به بازی Batman: Arkham Knight بازی می‌گردد. زیرا این بازی نیز در این دوره زمانی و در روز 23 ژوئن عرضه خواهد شد و با این اوصاف دوست داران این بازی می‌توانند به صورت رایگان یکی از آن‌ها را داشته باشند.

البته توجه کنید که این طرح تبلیغاتی تنها در آمریکا اجرا خواهد شد و در این پیشنهاد، یک ایکس باکس وان با حافظه 500 گیگابایت وجود دارد که 349 دلار قیمت گذاری شده است (به خاطر طرح تبلیغاتی) و البته شاهد حضور نسخه جدید ایکس باکس وان که اخیرا معرفی شد و 1 ترابایت حافظه دارد نیز در این طرح هستیم که یکی از قابلیت‌های آن کنترل بی‌سیم جدیدش است.

البته چنین طرحی از سوی مایکروسافت در ایران عملی نشده است و شاید در ابتدا کمی غیر عادی جلوه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH