نوکیا مشغول ساخت تبلت ویندوز فونی؟!

ظاهرا اتحاد بین نوکیا و مایکروسافت خیلی سفت و سخت بسته شده است و با ورود به دنیای ویندوز فون ۸ این همبستگی بیشتر از پیش نیز گشته است. با معرفی گوشی‌های جدید لومیا ۹۲۰ و لومیا ۸۲۰، نشان از اصرار بر استفاده از ویندوز فون توسط نوکیا را دارد اما هنوز خبری رسمی از عرضه یک تبلت از سوی نوکیا شنیده نشده است، اگرچه این ادعا را استفان الوپ، مدیر عامل نوکیا نیز رد نمی‌کند. بر طبق شایعاتی که این روزها در بازار شنیده می‌شود، نوکیا در حال کار بر روی یک تبلت ویندوزی RT است، اما این خبر تا چه حد می‌تواند درست باشد؟

بر طبق این شایعات، تبلت نوکیا از طریق مایکروسافت در حال تست شدن بر پایه پلتفرم ARM در فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت است و نتایج حاصله از آن نیز بسیار مثبت بوده است.

اما با تمام این شواهد، آیا ورود نوکیا به این بخش از بازار عملی ریسکی نخواهد بود؟ با وجود معرفی تبلت سرفیس مایکروسافت و همچنین انواع و اقسام مدل‌های اندرویدی و تبلت‌های آی‌پد اپل، شانس نوکیا را در این عرصه تا چه حد می‌دانید؟!

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

8 در مورد “نوکیا مشغول ساخت تبلت ویندوز فونی؟!”

  1. من هم با نوید جان موافقمو در جواب سارا خانوم باید بگم خیلی زیبا طراحی شده و حداقل از قیافه کلیشه ایی تمام تبلتای موجود یکم فاصله گرفته من مجذوب تاچ اسکرین برجسته نصبت به فرمش شدم واقعا جالب و قشنگه

  2. با سلام خدمت جنابعالی میخواستم بدانم تبلت هیوندای پلی ایکس میتواند در آن محدوده قیمتی خوب باشد یا گزینه بهتری هست وتوضیح مختصری از این تبلت لطف فرمایید.
    باتشکر
    سید

  3. شهربانو ابراهیمی

    سلام آقای گلکار سایتتونو یکی از دوستان به من معرفی کرد مطالبتون خیلی مفیدند مخصوصا نوشته های شما خیلی کامل و پربارندواقعا بهتون تبریک میگم . امیدوارم منو به یاد داشته باشین . اگه امکان داره میخوام ایمیلتونو داشته باشم . مرسی

    1. علیرضا محمدی

      هر شرکتی وقتی به طراحی خودش رسید دیگه زیاد تغییرش نمیده. نوکیا هم از سری اول لومیا تقریبا به این مدل طراحی رسیده و قاعدتا در محصولات آیندش هم استفاده خواهد شد

  4. سلام ببخشید یه سوال داشتم اما نمیدونستم اونو کجا مطرح کنم واسه همین دیدم این جدیدترین پسته سایته گفتم همینجا بنویسم. سوالم اینه چرا با پیشرفت سیستم عامل آندروید و اومدن نسخه های جدیدتر مثل بستنی نونی و آبنبات ژله ای بعضی برندها مثل ال جی یا سامسونگ به سمت تولید گوشی هایی با پردازنده ضعیف تر رو آوردن مثل گوشی L7 ال جی که با داشتن ویژگی های بالا از پردازنده تک هسته ای درش استفاده شده. آیا این برمیگرده به عدم استفاده از فلش در گوشی های 4.0 به بالای آندرویدی؟

    1. پیمان گل‌کار

      این مورد ارتباطی به فلش و چنین مواردی نداره، در واقع سیاست‌های فروش این شرکت‌ها سبب توید چنین محصولاتی می‌شه. یک کمپانی نباید تنها قشر بالاتر و کسانی‌که سوپر فون دوست دارند را نگاه کند، بلکه بایستی برای قشر متوسط و حتی پایین‌تر نیز مدل‌هایی را در نظر بگیرد. از آنجایی هم که یک گوشی تک هسته‌ای هزینه تولید کمتری دارد، بدین منظور تولید می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH