اولین تم با ظاهر متریال دیزاین برای گلکسی S6 و گلکسی S6 اج منتشر شد!

در طول روز‌های گذشته اطلاعاتی در خصوص پوسته جدیدی برای گلکسی S6 و گلکسی S6 اج منتشر شد که از زبان طراحی متریال دیزاین استفاده می‌کردند و حال به صورت غیر منتظره‌ای این پوسته برای دستگاه‌های مذکور منتشر شده است و در واقع اولین تم برای این محصولات است که از متریال دیزاین بهره می‌برد.

Samsung-Galaxy-S6-Material-Design-Theme

این پوسته‌ها توسط Samer Zayer که یک تولید کننده تم و پوسته است ساخته شده و بعد از نصب، شکل کلی دستگاه شبیه به گوشی‌های نکسوسی می‌شود اما همچنان نباید فکر کنیم که این تم در تمام بخش‌ها ظاهر کلی دستگاه را تبدیل به متریال دیزاین می‌کند اما بخش‌های زیادی چنین طراحی‌ای را تجربه کرده است. برای مثال شاهد تغییراتی در زمینه نوار نوتیفیکیشن، منو اپلیکیشن‌ها، تنظیمات و منوی برنامه‌های اخیر هستیم اما بخش‌های مذکور هرچه بیشتر ما را به یاد رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ می‌اندازند.

Samsung-Galaxy-S6-Material-Design-Theme-(2)

متاسفانه در حال حاضر شما نمی‌توانید این تم را به صورت مستقیم دانلود کنید و دلیل این امر نیز به منتشر نشدن پوسته مذکور در فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ باز می‌گردد اما کاربران قادر هستند تا از طریق تولید کننده این تم وارد عمل شده و در برنامه مذکور با ورود به بخش Themes for man و سپس قسمت Material تم فوق الذکر را دانلود و نصب کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری در خصوص طراحی این تم را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

نظر شما در خصوص این پوسته چیست؟ آیا بهتر از تاچ ویز است؟

3 در مورد “اولین تم با ظاهر متریال دیزاین برای گلکسی S6 و گلکسی S6 اج منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH