ال‌جی فعلا برنامه‌ای در خصوص ارایه اندروید 5.1.1 برای G4 ندارد!

حدود یک هفته پیش بود که کمپانی کره‌ای ال‌جی اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای به‌روز رسانی پرچم‌دار سال گذشته خود (ال‌جی G3)‌ به اندروید 5.1 ندارد و اکنون نیز چنین حرف مشابهی را در خصوص پرچم‌دار فعلی خود که ال‌جی G4 نام دارد بیان کرده و ادعا نموده که این اسمارت فون نیز در لیست محصولاتی که به اندروید 5.1.1 به‌روز رسانی خواهند شد، قرار ندارد.

LG-says-no-plans-for-G4-Android-5.1

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هم در پروفایل O2 و هم در پروفایل LG Hellas سوالی مبنی بر این به‌روز رسانی پرسیده شده است اما هر دو پروفایل پاسخ مشابهی داده‌اند و گفته‌اند که فعلا هیچ خبری در خصوص به‌روز رسانی ال‌جی G4 به اندروید 5.1.1 دریافت نکرده‌اند (البته صحت این خبر تا به امروز است و شاید ال‌جی در آینده تصمیم به چنین کاری بگیرد) و البته هیچ اطلاعاتی در خصوص این که ال‌جی تصمیم دارد گامی بلند در جهت ارایه اندروید M بردارد نیز منتشر نشده است.

البته این اتفاق در حالیست که رقیبان قدر ال‌جی G4 یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج هر دو در حال دریافت آپدیت اندروید 5.1.1 هستند که تاکنون توسط T-Mobile و اپراتور‌های آمریکایی منتشر شده است. علاوه بر این گلکسی S6 در فرانسه و گلکسی S6 اج در انگلیس نیز این به‌روز رسانی را دریافت کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH