لنوو از شما می‌پرسد: آیا باید این مدل لپ‌تاپ را تولید کرد؟

«ThinkPad»های اصلی، سیاه و مکعبی شرکت «IBM» که با مدل 700c سال ۱۹۹۴ معروف هستند؛ احتمالا یکی از محبوب‌ترین طرح‌های قدیمی لپ‌تاپ در بین طرفداران به شمار می‌روند. اما آیا یک چنین استایلی (هرچند در ابعاد باریک‌تر) در بازار امروز قابل فروش است؟

ThinkPad Retro 700c
ThinkPad 700c تولید شده توسط IBM در سال ۱۹۹۴

نایب رئیس طراحی «Lenovo»، «دیوید هیل» می‌خواهد جواب همین سوال را بداند؛ پس یک طراحی از مدل «Time Machine» با لوگوی رنگارنگ و اصلی ThinkPad به همراه کلید اینتر آبی، کیبورد هفت ردیفه و صفحه ۱۶:۱۰ را روی سایت Lenovo معرفی کرده است. هرچند این لپ‌تاپ با آخرین تکنولوژی و ضخامت تنها ۱۸ میلی‌متر ارایه خواهد شد. ایده این است که ببینند آیا مدل‌های کلاسیک طراحی لپ‌تاپ به اندازه ماشین‌های طرح رترو مانند «Mini Cooper» جدید یا «Ford Mustang»‌ محبوب خواهند شد؟

طرح جدید Lenovo با الهام از 700c
طرح جدید Lenovo با الهام از 700c
طرح جدید Lenovo با الهام از 700c
طرح جدید Lenovo با الهام از 700c

هرچند طبق گفته هیل: «آوردن یک مدل رترو از ThinkPad به بازار میزان مشخصی از فروش را لازم خواهد داشت تا جواب تلاش برای طراحی و خرج امکانات را پس بدهد. اگر فکر می‌کنید که Lenovo باید این مدل ThinkPad با الهام از طرح‌های قدیمی را بسازد، لطفا در زیر کامنت بگذارید.» شما می‌توانید به وبلاگ او بروید و نظرتان را به اشتراک بگذارید. هرچند با دیدن بیش از ۹۰۰ کامنت که اکثر آن‌ها مثبت هستند، نتیجه کار تا حد زیادی مشخص است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH