مشخصات اسمارت فون جدید سونی لو رفت، Z4 Compact در راه است!

اسمارت فون معرفی نشده و جدید سونی با نام E5663 در وب‌سایت بنچمارک GFXBench و GeekBench رویت شده است. این محصول که هنوز به طور دقیق اطلاعاتی از آن منتشر نشده است، مشخصات خوب و قابل تاملی دارد.

Some-of-Sony-E5663s-features-(1)

E5663 به صفحه نمایشی 4.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی مجهز است. این کامپکت سونی، با دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی عرضه شده و شایعات نشان می‌دهد که دوربین سلفی آن قدرتی معادل 13 مگاپیکسل دارد! بنابراین می‌توان ادعا کرد که سونی در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون سلفی است.

از دیگر مشخصات E5663 باید به پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک مدل MT6795 با 3 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.

Some-of-Sony-E5663s-features

اما همان‌طور که در ابتدای خبر اشاره شد، این محصول به احتمال زیاد Xperia Z4 Compact خواهد بود. همان‌طور که به خاطر دارید، سونی نسخه کوچک پرچم‌دار پیشین خود یعنی Z3 را با همین نام یعنی Z3 Compact، سایز صفحه نمایش 4.6 اینچی و وضوح HD به بازار عرضه کرد؛ بنابراین یک اسمارت فون 4.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی می‌تواند یک ادامه دهنده خوب باشد.

با اینکه سونی هنوز هیچ صحبتی در خصوص عرضه رسمی Z4 Compact نداشته است، این اسمارت فون اندرویدی ممکن است با نام دیگری وارد بازارهای جهانی شود! نام این محصول یعنی E5663 در وب‌سایت Zauba کشور هند که دستی در صادرات و واردات این کشور دارد، رؤیت شده است!

نظر شما در خصوص اسمارت فون 4.6 اینچی با وضوح 1080p چیست؟! آیا شرایط نابسامان فروش سونی بهتر خواهد شد؟!

4 در مورد “مشخصات اسمارت فون جدید سونی لو رفت، Z4 Compact در راه است!”

  1. اگه قرار باشه بیاد احتمالا با نام z5 compact خواهد اومد
    صفحه نمایش فول اچ دی با این سایز میتونه کیفیت عالی داشته باشه اما از اون طرف باعث میشه عمر باتری کم بشه
    یه چیز دیگه هم هست که از چیپست مدیاتک استفاده کرده . واقعا مدیاتک اون حسی که قراره به آدم بده نمیده و حس لوکس بودن رو ازت میگیره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH