فروش ویژه سونی اکسپریا زد۳ پلاس (+Z3) به همراه هدیه ویژه در ایران آغاز شد

xperia-z3-plus

۱۰ تیر ۱۳۹۴، تهران، ایران- جشنوارهٔ فروش فوق‌العادهٔ Xperia™ Z3+‎ Dual، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول سونی موبایل تاکنون، توسط  شرکت پارس مایکروتل نماینده رسمی Sony Mobile در ایران از امروز به مدت یک‌هفته آغاز شد. به هر یک از خریدارانی که از امروز تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴ از یکی از فروشگاه‌های رسمی معرفی‌ شده گوشی Xperia™ Z3+‎ Dual بخرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Sony Smart Watch 2 هدیه داده می‌شود.

این بهترین فرصت برای مصرف‌کنندگان است تا ضمن برخورداری از امکانات بالای تلفن هوشمند پرچم‌دار Sony Mobile شامل دوربین قدرتمند ۲۰٬۷ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Exmor RS™‎‎ برای داشتن عکس‌هایی عالی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار با رتبه‌بندی IP65/IP68، دو روز ماندگاری باتری، مدیریت هم‌زمان دو سیم‌کارت و پردازشگر ۶۴ بیتی قدرتمند و سریع Qualcomm® Snapdragon™‎ 810 با پردازنده هشت‌هسته‌ای، امکان تجربه فناوری‌های پوشیدنی تحسین‌برانگیز Sony Mobile را نیز به دست آورند.

ساعت هوشمند SmartWatch 2 SW2، برنده جایزه معتبر طراحی IFA Design Awards در سال ۲۰۱۴، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب، با لرزشی ملایم روی مچ دستشان از اعلان‌ها باخبر شوند و تنها با نگاهی به نمایشگر ساعت هوشمند، آن‌ها را بررسی کنند. SmartWatch 2 با داشتن رتبه‌بندی IP57 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و تنها با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد. همچنین می‌توان این ساعت هوشمند را با بندهای زیبا و شکیل قابل تعویض با سبک و نوع لباس و پوشش متناسب کرد.

این جشنواره از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴در فروشگاه‌های کامران، آرش و مایکروتل پلاس سونی در تهران و فروشگاه مایکروتل پلاس تبریز برگزار می‌شود.

8 در مورد “فروش ویژه سونی اکسپریا زد۳ پلاس (+Z3) به همراه هدیه ویژه در ایران آغاز شد”

  1. وای بعضی آدما چقدر پرو تشریف دارن.من نمیفهمم خجالت نمیکشن اصلا سامسونگو با سونی قیاس میکنن.آخه چی میده این سامسونگ بهشون.من بزرگترین اشتباهمو زمانی کردم که برای خرید z1 رفته بودم آخرش فروشنده سمج که هرزمان یادم میوفته یه سامسونگ s5 قالب کرد بهم.اصلا رغبت نمیکردم این پلاستیک بی کیفیتو دست بگیرم،خداروشکر 1 ماهم بیشتر کار نکرد برام.و ازونجایی که گارانتی داشت و شکر خدا نتونستن تعمیرش کنن البته با کلی جنگو دعوا پولمو پس گرفتم رفتم z1 خریدم.الانم بیشتر از یکساله دستمه و بینهایت لذت بردم ازش.
    فقط کیفیت ساختش میرزه به سامسونگ.همین s6 که تازه بعداز چندین سال پلاستیک زدن که امده فلز و شیشه کار کرده بزارین کنار z3، واقعاً هیچ حرفی از نظر کیفیت نداره کناره z3 چه برسه به پلاسش.
    کیفیت صفحه نمایش،روشنایی و طبیعی بودن رنگها هم قابل قیاس نیست با صفحه نمایش سامسونگ 6 که انقدر مانور میدن روشو تبلیغ میکنن.
    البته فقط نیازه تعصبات کورکورانه را کنار گذاشتو منصفانه دیدو قضاوت کرد.
    و واقعاً متاسفم برای فروشندهایی که تا این حد خودفروخته هستندو تا این حد به نظرو انتخاب مشتری احترام نمیزارندو به هر نحوی محصولات سامسونگو قالب میکنن و بقیه برندهارو سعی در تخریبش دارن.سامسونگ تا الان خوب با این سیاست کثیف پیش برد اما دیگه مردم خیلی آگاهتر شدن.

  2. اقای Moazez
    فروش سامسونگ خیلی بیشتر از اون چیزی هست که بخوای با سونی مقایسه کنی…
    الان پیش نمایندگی اچ تی سی هم بری میگه فروشمون خوبه!!!!

    1. عزیزم مایکروتل پلاس اول از همه سامسونگو پیشنهاد میده به همه چون اولویت فروشش سامسونگه و الان از برندهای دیگه مثل htc,هواوی و سونی هم گوشی میاره. خود من امروز دیدم هرکی دمبال پرچمذار بود z3+ بهش پیشنهاد میدادن و خودشون میگفتن z3+های هدیه دار نهایت تا فردا شب به پایان میرسن انقدر فروششون بالا بوده.

  3. خودشونم دیدن خیلی ارزش خرید بالایی نداره به خاطر همین یه اسمارت واچ2 هم هدیه میدن.
    اگه قیمتش 2.200 باشه سرنوشت فروشش میشه مثل الجی جی4. شایدم بدتر!!

    1. عزیزم این گوشی همین امروز عرضه شده. سامسونگ،الجی و بقیه هم در روز اول فروش تا زمان معینی هدیه میدن. اتفاقا من امروز مایکروتل پلاس کامران بودم خیلی تعریف کرد از فروش این گوشی و گفت امروز خیلی فروختیم از این گوشی و.فروشش رضایت بخشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH