لوگو جدید فیس‌بوک را از اینجا ببینید

facebook

آخرین تغییر انجام شده در لوگو شبکه اجتماعی معروف فیس‌بوک در سال ۲۰۰۵ انجام شده، اما در سال جاری میلادی نیز ظاهرا شاهد تغییر این لوگو خواهیم بود. درحالیکه حرف f سفید و قاب آبی مربعی دور آن همچنان باقی می‌ماند، اما نام کامل لوگو دستخوش تغییراتی خواهد شد. بنا به اعلام جاش هیگینز که یکی از مدیران خلاق شبکه اجتماعی مورد بحث است، به سرپرستی اریک اولسون و طراحان داخلی فیس‌بوک، حالا این افراد یک سبک خاص و اختصاصی از حروف را ایجاد نموده‌اند تا لوگو شرکت دوستانه‌تر شده و احساس نزدیک بودن بیشتری را القا نماید.

درحال حاضر سبک اولسون در لوگو کنونی مورد استفاده قرار گرفته و در همکاری با وی قرار است تغییراتی در طرحش بوجود بیاید. هیگینز در ادامه توضیح می‌دهد که پس از بررسی‌های زیاد مشخص شده که نیاز به باز طراحی نیست و فقط باید یکسری جزئیات را در لوگو فیس‌بوک تغییر داد. این تصمیم جدید بنظر بسیار خوب میاید چرا که هم اکنون ۱۰ سال است که مردم و کاربران این شبکه اجتماعی را با همین لوگو می‌شناسند.

بیشترین تغییر مشاهده شده در حرف a است که با نگاه به تصویر بالا می‌توانید بخوبی آن را دریابید. همچنین حالا حروف مختلف دیگر نه ضخیم هستند و نه نازک و تقریبا ضخامتی همسان دارند. از نظر بلندی و کوتاهی نیز سعی شده تا حروف لوگو در هماهنگی کامل باشند. همچنین باز هم یادآوری می‌کنیم که فیس‌بوک در بیشتر مواقع فقط از حرف a و مربعی به دور آن استفاده می‌کند و در برخی از مواقع فقط شاهد استفاده از لوگو کامل آن هستیم. انتظار می‌رود این تغییر جدید در آینده‌ای نزدیک در نسخه تحت وب و اپلیکیشن‌های موبایلی فیس‌بوک نمایان شود.

1 در مورد “لوگو جدید فیس‌بوک را از اینجا ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH