تلفن هوشمند وان‌پلاس ۲ با ۴ گیگابایت رم در بنچمارک GFXBench دیده شد

4

در اوایل صبح امروز صحبت‌هایی به میان آمد که خبر از سه مدل مختلف از وان‌پلاس ۲ می‌داد که در Bluetooth SIG لیست شده بودند. این مدل‌ها با نام‌های A2001, A2003 و A2005 شناخته می‌شوند و اولین آن‌ها در ماه مه گذشته در بنچمارک GFXBench دیده شد. دستگاه یاد شده مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بوده و ۳ گیگابایت هم حافظه رم پردازشی دارد.

امروز، نتایج دیگری در بنچمارک GFXBench دیده شد که با نام A2003 مشخص است و نشان می‌دهد پردازده آن اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد بود که شامل ۸ هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.55 گیگاهرتز است. البته می‌توان انتظار داشت که در زمان عرضه سرعت فرکانس پردازنده‌ها به میزان بیشتری تنظیم گردد.

A2003 همچنین مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی است و امکان دارد یکی از سه مدل وان‌پلاس ۲ باشد که در تاریخ ۲۷ جولایی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. وان‌پلاس قرار است تلفن‌های هوشمند جدید خود را به همراه واقعیت مجازی معرفی نماید. البته همان سیستم دعوت‌نامه‌ای که خیلی‌ها از آن عذاب می‌کشند هم به احتمال زیاد مجددا فعال خواهد شد. با این وجود وان‌پلاس قول داده که یافتن دعوت‌نامه‌ها دیگر مانند دعوت‌نامه‌های وان‌پلاس وان سخت نباشد و به آسانی بتوانید دعوت‌نامه را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH