احتمالا شارپ و سامسونگ تامین کننده پانل نمایشگر آیپد پرو خواهند بود

با توجه به یک گزارش جدید از تایوان، شارپ و سامسونگ، دو شرکت تامین کننده پانل‌های صفحه‌نمایش برای محصول جدید اپل یعنی آیپد پرو یا آیپد پلاس خواهند بود.

این شایعه تازه نشان می‌دهد که احتمالا قرار است آیپد پرو تا اواخر سه ماهه سوم و یا اوایل سه ماهه چهارم مالی اپل رونمایی شود. در گذشته، اپل مدل‌های جدید آیپد را در هر دو ماه اکتبر یا نوامبر، معرفی می‌کرد اما احتمالا این شرکت می‌خواهد در کنار آیپد پرو جدید به‌روز رسانی مدل‌های آیپد ایر و آیپد مینی را هم رونمایی کند.

ipad-pro-03-624x416

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که شارپ، عرضه‌کننده حال حاضر پانل صفحه‌نمایش برای آیپد و آیفون، منبع اصلی برای تامین صفحه‌نمایش‌های محصولات بعدی اپل خواهد بود. در واقع، این گزارش ادعا می‌کند، سامسونگ نقش یک منبع ثانویه را پر خواهد کرد تا اپل بتواند این محصول را تا ماه سپتامبر آماده کند و احتمالا از آن به بعد شارپ می‌تواند تنها عرضه‌کننده این کالا هم باشد. علاوه بر این، در این گزارش ادعا شده که اپل قصد داشته از صفحه‌نمایش‌های ال‌جی هم استفاده کند اما به دلیل عملکرد پایین این گزینه کنار گذاشته شده است.

ipad-artwork

اطلاعاتی که قبلا از کد منبع سیستم‌عامل iOS 9 به‌دست آمده نشان می‌دهد که آیپد پرو به‌احتمال‌ زیاد با یک صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی با وضوح پیکسل ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ و تراکم پیکسل ۲۶۴ PPI معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH