غول چهار هسته‌ای شارپ با نمایشگر 4.9 اینچی

ظاهرا نبرد تلفن‌های همراه قدرتمند پایانی ندارد و هر روز شاهد ورود یک شرکت بزرگ دیگر به این کارزار هستیم. کمپانی مشهور شارپ حال قصد دارد تا در این بین وارد عرصه چهار هسته‌ای‌ها شود که برای این منظور یک گوشی موبایل قدرتمند را کنار گذاشته است.

بر طبق اعلام اپراتور NTT DoCoMo که اسامی تلفن‌های همراه خود برای فصل زمستان در کشور ژاپن را بیان کرده است، شارپ با گوشی Aquos Zeta SH-02E قصد دارد تا ال‌جی اپتیموس جی را هم کنار بزند و به تنهایی در صدر قدرتمندترین گوشی دنیا قرار بگیرد.

Sharp Aquos Zeta دارای یک نمایشگر 4.9 اینچی TFT است که از وضوح تصویر 720p بهره می‌برد و در آن برای نخستین بار از فناوری IGZO استفاده شده است که سبب صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی خواهد شد. پردازنده این مدل Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 نام دارد که از چهار هسته Krait با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز بهره برده و واحد گرافیکی آن Adreno 320 است. Sharp SH-02 از نسخه 4 اندروید استفاده می‌کند و از دیگر مشخصات قابل ذکر در ان بایستی به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری پر توان ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره نمود. همچنین برای تکمیل توانایی‌ها، این مدل ضد آب و ضربه بوده که بدین خاطر از استاندارد IP57 پشتیبانی می‌کند.

زمان عرضه این مدل یکی از ماه‌های نوامبر یا اکتبر (آبان و آذر) تخمین زده شده است.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH