بلندترین برج لگویی جهان با ارتفاع 35 متر ساخته شد و رکورد گینس را از آن خود کرد!

لگو یا همان Lego یک بازی دوست داشتنی است که افراد و البته اغلب کودکان با آن‌ها وسایل و ساختمان‌هایی را می‌سازند اما زمانی‌که این قطعه‌های پلاستیکی به دست بزرگ سالان بی‌افتد، نتیجه بازی کمی متفاوت می‌شود و حتی امکان ثبت رکورد گینیس نیز وجود دارد! دیروز شاهد خبری بودیم که در آن گفته شد بلند‌ترین برج با لگو ساخته شده است که در ساخت آن از 550 هزار قطعه پلاستیکی لگو استفاده شده و البته ارتفاع آن نیز 114 فوت است.

1436302167-lego-tower

اگر بخواهیم تخصصی‌تر به ثبت این رکورد در گینس نگاه کنیم، گفته شده که “ساخت بلندترین برج با کمک قطعه‌های پلاستیکی” و البته این تنها یک ثبت رکورد است و جز آن، برج ساخته شده هیچ استفاده‌ای ندارد. این برج جالب تابستان امسال در ایتالیا ساخته شده و ارتفاعی در حدود 35.05 متر یا 114 فوت دارد.

البته گویا این رکورد هر سال حدود چند فوت افزایش ارتفاع را تجربه می‌کند؛ زیرا در سال 2013 شاهد یک برج لگویی بودیم که ارتفاعی در حدود 112 فوت داشت و توانست رکوردار گینس شود و اکنون نیز برجی با ارتفاع 114 فوت ساخته شده است و شاید سال آینده یک برج لگویی دیگر با ارتفاع 115 فوت بتواند رکورد گینس را از آن خود کند.

البته ساخت چنین برجی مدت زمان زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به مراحل ساخت این برج را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH