اپل: 99 درصد از کاربران عاشق آی‌فون هستند!

کم‌کم به معرفی نسل جدید آی‌فون نزدیک می‌شویم و طبیعی است که اپل، به تبلیغ این محصول و نسل‌های پیشین آن بپردازد. امروز اپل در دو ویدیوی تبلیغاتی جدید، از آی‌فون 6 خود تا جای ممکن تعریف کرد و قصد دارد تا قبل از معرفی نسل جدیدش، فروش آن را نیز بهبود ببخشد. ما نیز قصد داریم به آن‌ دو ویدیو بپردازیم، پس با آی‌تی‌رسان همراه شوید.62b1f6_83e211a3d8484173a6ea66a3b49d1f80هر دو ویدیو، حدود نیم دقیقه هستند و در ویدیوی اول، اپل ادعا می‌کند که ۹۹ درصد از کاربرانی که آی‌فون دارند، عاشق آن هستند (این موضوع در حالی مطرح شده است که طی آخرین بررسی‌های شاخص رضایت مشتریان آمریکا، این محصول  با کسب امتیاز 82 در رده دوم محصولات و پایین‌تر از نوت4 قرار گرفته است و این موضوع نشان می‌دهد که این آمار اپل، از سوی کاربران نیست). در زیر شما را به دیدن ویدیوی اول دعوت می‌کنم:

دانلود با حجم 2.25 مگابایت

در دومین ویدیو، اپل، به طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاهش می‌پردازد و هماهنگی آن‌ها را به رخ می‌کشد. همچنین در پیامی، نشان می‌دهد که اپل با صرف وقت بسیاری در این بخش‌ها، یک محصول فوق‌العاده را خلق کرده است. در زیر نیز شما می‌توانید ویدیوی مرتبط را مشاهده فرمایید:

دانلود با حجم 1.30 مگابایت

نکته‌ی جالبی که در  پایان هردو ویدیو دیده شد، این شعار بود :”اگر دستگاهی آی‌فون نباشد، پس آی‌فون نیست”. نظر شما در خصوص این دو ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل چیست؟!

7 در مورد “اپل: 99 درصد از کاربران عاشق آی‌فون هستند!”

  1. فکر کنم من تنها ادم این دنیا هستم که واقعا از اپل مخصوصا از شکل ایفون بدم میاید اینو واقعا میگم من یک صفحه نمایش لومیا 640 رو به هزارتا ایفون نمیدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH