قیمت و مشخصات گلکسی A8 در مالزی لو رفت!

در ماه مارس بود که اخباری در خصوص محصولات جدید سامسونگ در مورد سری گلکسی A را شنیدیم و مشخص شد که این کمپانی تصمیم دارد این سری را با معرفی گلکسی A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 گسترش دهد. اخیرا شایعات زیادی راجع‌به گلکسی A8 شنیده شده و تقریبا بیشتر مشخصات و ویژگی‌ها آن‌را می‌دانیم. چند ساعت پیش نیز تصویری از این محصول در مالزی منتشر شد که حاوی اطلاعاتی در خصوص بها و مشخصات فنی آن برای کاربران است. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر خبر همراه باشید.Samsung-Galaxy-A8-576x400

بر اساس تصویری که در وب‌سایت Mdroid.my از گلکسی A8‌  منتشر شده، قیمت این محصول برای کاربران مالزیایی حدود 500 دلار تخمین زده شده است. قبل از این نیز خبرهایی مرتبط با قیمت 439 یورویی گلکسی A8 برای کاربران چینی منتشر شده  بود. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده را تماشا کنید.

Screenshot-2015-07-12-20.33.20متاسفانه کیفیت این تصویر اصلا خوب نیست اما با نگاهی به بخش سمت راست آن، می‌توان بیشتر اطلاعات فنی محصول را دریافت! از جمله‌ این مشخصات می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، صفحه‌ نمایش ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد ( با وضوح 1920 در 1080)، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی (با قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت از طریق میکرو اس‌دی) و 2 گیگابایت رم اشاره کرد. سیستم‌عامل اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری تاچ‌ویز و باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی از سایر مشخصات این دستگاه هستند.

انتظار می‌رود که چهار روز دیگر یعنی هفدهم جولای، سامسونگ به طور رسمی از این دستگاه رونمایی کند. نظر شما در رابطه با قیمت و مشخصات گلکسی A8 چیست؟

2 در مورد “قیمت و مشخصات گلکسی A8 در مالزی لو رفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH