اپ‌رسان: نگاهی به برنامه Clean Master

برنامه clean master از بهترین برنامه‌های بهینه سازی اندروید است که با داشتن امکانات فوق العاده زیاد و کاربردی برنامه‌ای همه فن حریف به حساب می‌آید که نصب آن می‌تواند یکی از اولویت‌های شما باشد.

Screenshot_2015-07-16-14-43-08

ظاهر و رابط کاربری این برنامه کامل و ساده است و عنصر زیبایی در عین سادگی هم در آن به چشم می‌خورد که نسبت به برنامه‌های دیگر آن را کاربردی‌تر جلوه می‌دهد. در صفحه اصلی این برنامه چهار گزینه اصلی وجود دارد که شامل فایل‌های اضافه، افزایش سرعت اسمارت فون، آنتی ویروس و مدیریت برنامه‌هاست.

Screenshot_2015-07-16-14-43-16

در بخش فایل‌های اضافه برنامه پس از اسکن تلفن هوشمند به شما حجم فایل‌های غیر ضروری موجود را نشان می‌دهد که در زیر آن ریز برنامه‌ها و حجم اشغالی آن‌ها را مشاهده می‌کنید، توصیه می‌شود دقت کنید که کدام فایل‌ها را علامت زده‌اید تا مبادا اطلاعات مهم شما پاک گردد.

Screenshot_2015-07-16-14-43-34

در بخش افزایش سرعت موبایل اعلان‌های مختلفی وجود دارند که مربوط به برنامه‌هایی است که در پس زمینه در حال اجرا هستند و کامل بسته نشده‌اند که باعث کاهش سرعت اسمارت فون می‌گردد و با پاکسازی آن‌ها عمر باتری هم افزایش خواهد یافت، همچنین اعلان مربوط به افزایش دما نیز با این عمل از بین خواهد رفت.

Screenshot_2015-07-16-14-45-37

در بخش آنتی ویروس، برای اعمال تاثیر بیشتر نیاز دارید تا ویروس یاب این شرکت را نصب کنید ولی در کل ویروس‌های یافت شده مهم به نظر نمی‌رسند و شاید این ترفندی باشد برای نصب آنتی ویروس شرکتی که این نرم افزار را توسعه داده‌ است.

بخش مدیریت برنامه‌ها اطلاعات کاملی از برنامه‌های نصب شده در اسمارت فون شما ارایه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را حذف کنید، فایل نصبی آن‌ها را پاک کنید و یا آن‌ها را به کارت حافظه منتقل کنید.

بخش ابزارها هم شامل لیست کاملی از برنامک‌هایی است که برای مدیریت و مشاهده اطلاعات اسمارت فون خود به آن نیاز پیدا می‌کنید و شاید بسیار کاربردی هم باشد.

Screenshot_2015-07-16-14-45-49

اگر اعلان‌های نصب برنامه‌های دیگر وجود نداشت شاید استفاده از این برنامه کمی ‌بدون مزاحمت‌تر انجام می‌گرفت ولی به طور کلی تجربه کاربری مناسب همراه با انیمیشن‌های مختلف و کاربرد بسیار زیاد این اپ را بسیار پر طرفدار کرده و استفاده از آن به تمامی‌ کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی توصیه می‌گردد.

bazar-logo

1 در مورد “اپ‌رسان: نگاهی به برنامه Clean Master”

  1. ااحمد علی استادنظری

    سلام.متشکرم از شما که تااش گردید نیاز مندی کتر بران را براحتی پر دسترسشان قرار میدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH