کالبد شکافی آیپاد تاچ جدید توسط گروه iFixit

گروه ifixit همواره پس از عرضه یک گجت جدید دست به کالبدشکافی آن می‌زند و اجزای داخلی آن را بررسی می‌کند، این بررسی‌ها در مورد محصولات اپل که اطلاعات سخت افزاری کمتری در مورد آن‌ها منتشر می‌شود، مفیدتر است و حال نیز شاهد بررسی آیپاد تاچ جدید در این بررسی‌ها هستیم. همه ما می‌دانیم که گجت‌های ما بیشتر از آنکه تعمیر شوند، تعویض می‌شوند ولی در هر صورت ifixit رتبه بندی خاصی به میزان تعمیرشوندگی یک مدل می‌دهد که این عدد در مورد آیپاد تاچ نسل 6 حدود 4 است که تا حدودی ناامید کننده به نظر می‌رسد.

ipod-touch-td-5

ipod-touch-td-3

آیپاد تاچ جدید از لحاظ ظاهر وابستگی زیادی به آیفون 6 دارد ولی مهمترین تفاوت آن با آیفون نبود حسگر اثر انگشت است که نبود آن برای خرید آهنگ‌ها یا بازی‌ها با اثر انگشت حس می‌شود؛ قابلیتی که مورد استقبال طرفداران آیفون قرار گرفته بود.

برای جداسازی صفحه نمایش از بدنه کیس نیاز به استفاده از گرما دارید، در زیر صفحه نمایش باتری 1043 میلی آمپر ساعتی و دیگر اجزای آیپاد قرار دارد، این باتری نسبت به نسل پیشین تنها 13 میلی آمپر افزایش داشته‌ است. همچنین پس از جداسازی باتری اسپیکرها نیز از محل خود خارج می‌شوند. بر روی بدنه و قسمت‌های مختلف آیپاد نشانه‌هایی وجود دارد که به فرآیند ساخت آن مربوط است و ممکن است تراشکاری بی‌نظیر بدنه این حس را به شما القا کند که چگونه آلومینیم را اینگونه ساخته‌اند.

دوربین آیپاد همانند نمونه‌های آیفونی نیست و مهم‌ترین فرق آن مربوط به عدم پشتیبانی از لرزشگیر خودکار است که وجودش می‌توانست کیفیت عکس‌های آیپاد را بهبود بخشد.

ipod-touch-td-2

ipod-touch-td-4 ipod-touch-td-6 ipod-touch-td-7

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH