محصولی پر رمز و راز در Geekbench دیده شد؛ نکسوس بعدی یا G4 Pro؟

Nexus_5-smartphone-Google_MDSIMA20131018_0052_51

کمپانی گوگل با آنکه نتوانست با آمار فروش سری «نکسوس»، بازار تلفن هوشمند را تحت تاثیر قرار دهد ولی همچنان به موفقیت این سری خوش‌بین است. برای همین، مسئولیت طراحی و تولید نکسوس‌های بعدی خود را به ال‌جی و هواوی واگذار کرده تا شاید با این روش بتواند آمار فروش گوشی‌های نکسوس خود را افزایش دهد. حال به‌تازگی، محصول جدیدی از ال‌جی در بنچمارک معتبر Geekbench مورد بررسی قرار گرفته و بسیاری براین باورند که این محصول جدید، احتمالا نسخه “پرو” G4 یا نسخه 2015 نکسوس 5 گوگل است.

این محصول ناشناخته که با مدل LGE LG-F600L در Geekbench ظاهر شده، به یک پردازنده شش هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 808 و 4 گیگابایت رم مجهز بوده و توانسته است در بخش “تک‌ هسته‌ای”، امتیاز 1,082 و در بخش “چند هسته‌ای” امتیاز  3,298 را برای خود به ثبت برساند؛ امتیازی مشابه با آنچه که G4 ال‌جی در این بنچمارک، به‌دست آورده بود.

برای قضاوت بهتر درباره این مدل، تنها کافی است که به گذشته نگاهی انداخت؛ وعده ارایه نسخه بعدی پرچم‌دار ال‌جی در نیمه دوم سال 2015 و شباهت بسیار زیاد LG-F600L با شماره مدل G4، می‌تواند به‌تنهایی ثابت نماید که LG-F600L همان نسخه “پرو” G4 ال‌جی خواهد بود. البته اگر شایعه‎‌‌ای را که مدعی است G4 Pro با تراشه اسنپ‌دراگون 820 ارایه خواهد شد به‌خاطر آوریم، احتمال این‌که این محصول مرموز نسخه بعدی پرچم‌دار ال‌جی باشد، کم‌رنگ‌تر می‌شود.

به‌هرحال، تنها آینده می‌تواند هویت اصلی LG-F600L را مشخص سازد. به‌نظر شما آیا LG-F600L به عنوان یک‌ پرچم‌دار، مشخصات سخت‌افزاری خوبی دارد؟

3 در مورد “محصولی پر رمز و راز در Geekbench دیده شد؛ نکسوس بعدی یا G4 Pro؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH