30 تیر هواوی Honor 4A معرفی خواهد شد!

انتظار می‌رفت که به‌زودی کمپانی هواوی اسمارت فون جدید خود را با نام آنر 4A در فستیوال تابستانه Whirlwind معرفی کند و این موضوع امروز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی رسما تایید شد و باید هفته آینده منتظر این محصول باشیم.

Honor-4A

از این تیزر کاملا مشهور است که این محصول در تاریخ 21 جولای (30 تیر) در Beijing Galaxy Soho چین معرفی خواهد شد و درون این تیزر نیز تصویری از دو هنرمند به نام‌های Song Dong Ye و Peng Dan دیده می‌شود. فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص آنر 4A منتشر نشده است اما بر اساس تیزر تبلیغاتی‌اش انتظار می‌رود که یک اسمارت فون موسیقی محور باشد.

فستیوال تابستانه هواوی با نام Whirlwind از 21 تا 23 جولای (30 تیر تا 1 مرداد) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این کمپانی نیز در جریان آن برخی محصولات خود را با تخفیف ویژه ارایه دهد.

3 در مورد “30 تیر هواوی Honor 4A معرفی خواهد شد!”

  1. انر چیز دیگست من انر 6دارم حاظرم با هر گوشی مقایسش کنم اصلا لگ نمیزنه دوربینشم بخدا از اس فایو بهتره فقط اس فایو ی سری امکاناتو خصوصیات داره که این نداره که کلا کار سامسونگ اینه با اینا گولت میزنه

  2. سری های Honor واقعا خوبن اول Honor بعد Ascend

    خودم Honor 3C دارم و از همه چیش راضیم هیچی از Galaxy Grand 2 و Xperia M2 کم نداره

    کیت کتم روش ریختم با Emui 3.0 عالیه
    🙂

    1. سلام دوست عزیز من خودم انر3سی دارم ودوستمم گلکسی گرندخیلی باهم مقایسشون کردم مطمعن باش گزند2 خیلی بهتره مخوصا دوربینش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH