رویداد اختصاصی نوکیا در 6 مرداد: آیا یک محصول ویژه در راه است؟!

Nokia-event

با توجه به دعوت‌نامه‌ای که نوکیا اخیرا ارسال کرده، بنظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا در روز ۲۸ جولای که ۶ مرداد خواهد بود، چیزی را معرفی کند. حالا پیش از آنکه بیش از اندازه هیجان زده شوید و فکر کنید که این محصول جدید یک تلفن هوشمند از نوکیا خواهد بود، باید به شما اعلام نماییم که بر اساس توافق فروش برند این شرکت، تا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد هیچگونه تلفن هوشمندی با این نام نخواهیم بود.

با توجه به گفته فوق و نیز وجود عبارت Nowhere: Now Here (به معنای در هیچ کجا: همین جا) که عنوان رویداد مورد اشاره است، می‌توان کمی در اینکه چه چیزی قرار است معرفی شود، تفکر کرد. یکی از محصولاتی که بر اساس اخبار و اطلاعات منابع خبری گفته شده احتمال معرفی‌اش در این رویداد وجود دارد، نسل جدید تبلت Nokia N1 خواهد بود. این تبلت همانطور که احتمالا می‌دانید در سال گذشته معرفی شده و اینکه شرکت مورد بحث بخواهد مدل جدیدی از آن را در سال جاری میلادی معرفی کند، عمل دور از ذهنی نیست.

یکی دیگر از مواردی که امکان معرفی آن در رویداد نوکیا وجود دارد، به احتمال زیاد مرتبط با سرویس نقشه‌های این شرکت موسوم به Here است که در گذشته‌ای نه چندان دور صحبت‌هایی درباره این سرویس شنیده می‌شد که خودروسازان آلمانی به دنبال خریدش هستند.

درحالیکه ممکن است این همکاری اعلام گردد، همانطور که گفتیم محصول اصلی احتمالا در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد. البته علاوه بر مواردی که در این مطلب بدان‌ها اشاره کردیم، احتمال معرفی محصولات دیگری در زمینه تکنولوژی‌های پوشیدنی، هدست‌های واقعیت مجازی و دیگر موارد مرتبط هم وجود دارد، اما بهترین کار این است که تا روز ۶ مرداد یا همان ۲۸ جولای منتظر بنمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH