تصویری از قلم گلکسی Note 5 به بیرون درز کرد!

در هفته های اخیر عکس‌هایی در مورد گلکسی نوت 5 منتشر شده است که ساختار جدید قلم‌های این سری را تایید می‌کند و حالا عکس این قلم‌ها نیز لو رفته است. تصاویر گواه بر آن هستند که قلم S pen جدید سامسونگ دارای قسمت بالایی با قابلیت کلیک کردن است  که باعث جمع شدن قسمت بالایی نیز می‌شود، این مکانیزم تقریبا همان پنت ثبت شده توسط سامسونگ است که به قلم این کمپانی قابلیت خروج خودکار را می‌دهد.

spen

تصور نمی‌شد به این زودی شاهد این فناوری در سری نوت باشیم ولی سامسونگ نشان داده برای فتح قله‌های تکنولوژی عجله‌ بسیاری دارد. تصاویری که سازندگان کاورهای محافظ منتشر کرده‌اند نیز این تکنولوژی را تایید می‌کنند زیرا در قسمت قلم گوشی شیاری قرار ندارد تا خارج نمودن قلم از آن توسط ناخن صورت بپذیرد. خروج خودکار قلم فناوری بسیار مفیدی برای یک قبلت است تا با دردسر کمتری نسبت به خروج قلم اقدام نمایید هرچند که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال وجود فناوری دیگری نیز به گوش می‌رسد، طبق این فناوری قلم سامسونگ توسط فراخوانی صوتی کاربر نیز خارج می‌شود که هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

2 در مورد “تصویری از قلم گلکسی Note 5 به بیرون درز کرد!”

  1. وقتیکه تکنولوژی دنیا دست سه شرکت گوگل،اپل و سامسونگه یه همچین اقداماتی جزو ریزترین های سامسونگ محسوب میشه!پس از سامسونگ اصلا بعید نبود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH