سامسونگ، گلکسی Tab S2 را معرفی کرد: نمایشگر خارق‌العاده ولی همچنان پلاستیکی!

سال گذشته زمانی که سامسونگ تبلت‌های جدید خود را با نام گلکسی تب S 8.4 و 10.5 S معرفی کرد توانست به دلیل نمایشگر سوپر آمولد با کیفیت عالی و بدنه باریک، توجهات بسیاری را به سمت خود جذب کند و شاید یکی از بهترین محصولات این کمپانی نیز به حساب آمد. آن دو محصول ویژگی‌های زیادی را از پرچم‌دار آن زمان سامسونگ یعنی گلکسی S5 به ارث برده بودند که این موارد شامل زبان طراحی، سنسور اثر انگشتی که می‌بایست انگشت را روی آن می‌کشیدیم و آخرین نسخه از رابط کاربری تاچ ویز با تمام قابلیت‌های آن می‌شد.

285469_SM-T715_Black_black_Dynamic_Online_S-840x560

با کمک شایعه دهند‌گان و افرادی که اطلاعات محصولات را قبل از زمان معرفی به بیرون درز می‌دهند تا به امروز ما می‌دانستیم که سامسونگ در تلاش است تا تبلت‌های سری S خود را به‌روز رسانی کند و یک نسخه جدید از آن‌‌ها را عرضه سازد و امروز این اتفاق افتاد و کمپانی کره‌ای سامسونگ محصول جدید خود را با نام گلکسی تب S2 معرفی کرد.

گلکسی تب S2 در دو نسخه عرضه خواهد شد که یک نسخه آن صفحه نمایشی 8 اینچی و دیگری صفحه نمایشی 9.7 اینچی دارد و نسبت تصویر هر دو آن‌ها نیز 4:3 است و می‌توانند وضوح تصویر 2048 در 1536 پیکسل را ارایه دهند و بر روی این دو محصول شاهد پشتیبانی از وای فای و LTE هستیم (در نسخه‌های مجزا). پردازش تبلت‌های جدید سامسونگ توسط Exynos 5433 انجام می‌شود که هشت هسته‌ای است و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. در بخش پشتی این دو تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن‌ها یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی قرار دارد که هیچ کدام از این دوربین‌ها از فلاش بهره‌مند نیستند. سیستم عامل مورد استفاده این دستگاه‌ها نسخه 5.0.2 از اندروید است و سنسور اثر انگشت آن‌ها نیز درست همانند آنچه که در گلکسی S6 مشاهده کرده بودیم دیگر نیازی به کشیدن انگشت ندارد؛ کاربران نیز قادر هستند تا حافظه داخلی دستگاه را  از طریق کارت حافظه جانبی ارتقا دهند.

نسخه 9.7 اینچی این تبلت‌ها از یک باتری 5870 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و نسخه 8 اینچی آن‌ها نیز دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است و هر دو دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد که ضخامت هر دو نیز 5.6 میلی‌متر است و دستگاه‌ها از یک فریم فلزی بهره می‌برند و شاهد قاب پلاستیکی بر روی بخش پشتی آن‌ها هستیم. نسخه کوچک‌تر گلکسی Tab S2 در پشتیبانی از LTE قادر است تا تماس صوتی را نیز تجربه کند اما این قابلیت در نسخه‌هایی که تحت اپراتوری کمپانی‌های آمریکایی هستند غیر فعال خواهد بود.

00_SM-T815_back_white_Standard_Online_S1-840x560

تبلت‌های جدید سامسونگ از ماه آینده روانه بازار خواهند شد و البته فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه آن‌ها منتشر نشده و گویا نسخه LTE چند هفته بعد از نسخه وای‌فای به بازار‌ها ورود پیدا خواهد کرد. سامسونگ در خصوص نسخه 32 گیگابایتی این تبلت‌ها قیمت‌های زیر را منتشر کرده است:

  • گلکسی تب S2 8.0 با وای فای: 432 دلار
  • گلکسی تب S2 8.0 با LTE: 508 دلار
  • گلکسی تب S2 9.7 با وای فای: 540 دلار
  • گلکسی تب S2 9.7 با LTE: 616 دلار

این تبلت‌ها به دلیل بدنه باریک با فریم فلزی و صفحه نمایش خارق‌العاده می‌توانند همانند نسخه قبلی خود یکی از بهترین‌های بازار باشند. در خصوص این محصول باید بگوییم که پنل پشتی با جنسی پلاستیکی حاکی از آن است که این محصول نتوانسته همانند گلکسی S6 به کیفیت ساخت مناسبی برسد و نسبت تصویر 4:3 نیز چیزی است که برای افرادی که تصاویر واید را دوست دارند چندان جالب نخواهد بود.

چندی پیش نیز کمپانی سامسونگ تبلت جدید خود را با نام گلکسی تب A معرفی کرد که قابلیت‌های به نسبت پایین‌تری دارد و قیمت آن نیز پایین‌تر از محصولاتی است که امروز سامسونگ معرفی کرده است.

نظر شما در خصوص گلکسی Tab S2 چیست؟

1 در مورد “سامسونگ، گلکسی Tab S2 را معرفی کرد: نمایشگر خارق‌العاده ولی همچنان پلاستیکی!”

  1. Man be shakhse nesbat tasvir 16:9 ro bishtar dost daram,hashie haye serie s ghabli kamtar bud,omidvaram batrish ba inke mili ampere kamtari dare vali hadeaqal behine bashe

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH