بها و زمان عرضه گلکسی A8 مشخص شد!

کمپانی کره‌ای سامسونگ هفته گذشته اسمارت فون جدید خود را با نام گلکسی A8 معرفی کرد که شاید بتواند گفت نازک‌ترین اسمارت فون این کمپانی به حساب می‌آید. این محصول که ضخامتی در حدود 5.9 میلی‌متر داشت اکنون بر اساس گفته سامسونگ اولین کشوری که گلکسی A8 وارد بازار‌های آن خواهد شد چین است. بر اساس اطلاعاتی که سامسونگ امروز منتشر کرده است، این محصول در 24 جولای مصادف با 2 مرداد روانه بازار‌های چین خواهد شد.

galaxy-a8

گلکسی A8 در دو رنگ سفید و طلایی عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 563 دلار خواهد داشت. این اسمارت فون باریک اندام از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل و از پنل سوپر آمولد بهره می‌برد و این نمایشگر نیز تراکم 386 پیکسل در هر اینچ را دارد. گلکسی A8 از یک پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 استفاده می‌کند  که هشت هسته دارد و هر هسته نیز فرکانس 1.5 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز بر عهده Adreno 405 گذاشته شده است. 2 گیگابایت حافظه رم و 16/32 گیگابایت نیز حافظه داخلی را بر روی این محصول شاهد هستیم و اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می‌توانید از طریق کارت حافظه جانبی آن را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

در بخش پشتی این محصول یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است که f/1.9 را دارد و باعث می‌شود تصاویر ثبت شده حتی در محیط‌هایی با نور کم نیز کیفیت مناسبی داشته باشند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار دارد که برای عکاسی سلفی و تماس تصویری مناسب به نظر می‌رسد. بر روی این محصول شاهد یک باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی هستیم و این دستگاه از نسخه 5.1 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و نباید سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه خانه آن را نیز فراموش کنیم. نسخه 16 گیگابایتی این محصول با قیمت 515 دلار و نسخه 32 گیگابایتی آن با قیمت 564 دلار عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گلکسی A8 ابتدا در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد و فعلا خبری در خصوص اینکه سومین کشوری که این محصول را میزبانی خواهد کرد منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH