۸ آبان زمان معرفی محصولات جدید گوگل

گوگل امروز دعوتنامه‌های مراسم بزرگ اندرویدی دیگری را برای رسانه‌ها ارسال کرد. این مراسم روز 29 اکتبر مصادف با 8 آبان، ساعت 10 پیش از ظهر و در نیویورک برگزار می‌گردد.

شایعات فراوان خبر از معرفی دستگاه یا شاید دستگاه‌های جدید نکسوس می‌دهند. اولین و قطعی‌ترین دستگاه نکسوس که معرفی خواهد شد گوشی موبایل جدیدی است که با همکاری ال‌جی ساخته شده و احتمالا Optimus Nexus نام‌گذاری شده است. شایعات دیگری نیز وجود دارند که احتمالا در این مراسم نکسوس‌هایی نیز باهمکاری سونی و سامسونگ معرفی خواهند شد. همچنین احتمالا تبلت گوگل یعنی Nexus 7 این‌بار با حافظه 32 گیگابایتی نیز معرفی شود و جایگزین نسخه 16 گیگابایتی آن خواهد گردید. حتی ممکن است نسخه 3G نیز از نکسوس 7 معرفی شود. مورد بعدی در کنفرانس اندروید عرضه نسخه جدید این سیستم عامل است که احتمالا ویرایش 4.2 اندروید خواهد بود. شایعه بعدی خبر ساخته شدن Nexus 10 با همکاری سامسونگ است که ظاهرا این بار گوگل قصد دارد با محصول جدیدش وارد بازار تبلت‌های 10 اینچی نیز بشود. گفته می‌شود رزولوشن این تبلت 10 اینچی از New iPad نیز بیشتر است.

باید منتظر ماند و دید روز 29 اکتبر گوگل با چه محصولات جدیدی بازار داغ محصولات اندروید را داغ‌تر می‌کند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به‌طور زنده از یوتیوب پیگیری کنند. البته مطمئنا اهم اخبار این مراسم را می‌توانید از آی‌تی‌رسان نیز پیگیری کنید.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

 [download id=”15″]

1 در مورد “۸ آبان زمان معرفی محصولات جدید گوگل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH