طرحی مفهومی از اسمارت فون قدرتمند نینتندو

نینتندو شرکتی است که در تولید کنسول‌های دستی تبحر خاصی دارد و اگر بدانیم که اسمارت فون نینتندو نیز در حال ساخت است، چندان تعجب نمی‌کنیم ولی این شرکت اعلام داشته که فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و طرح‌های موجود تنها ساخته ذهن‌های خلاق طراحان است ولی دلیلی ارایه نشد که چرا تا به حال این آرزوی بازی‌دوستان محقق نشده است.

Nintendo-Smart-Boy-smartphone-concept (4)

واقعیت اینکه اسمارت فون نینتندو وجود ندارد، باعث نمی‌شود تا طراحان و عاشقان تکنولوژی دست به طراحی نزنند و در مورد آن به بحث و گفتگو نپردازند. جدیدترین کانسپت طراحی شده برای این محصول نشان از قدرت بالا و قابلیت‌های بسیاری دارد که در این اسمارت فون گنجانده شده است.

Nintendo-Smart-Boy-smartphone-concept

همانطور که ما بازی کردن با اسمارت فون‌ها را دوست داریم می‌دانیم که استفاده از صفحه‌های لمسی برای کنترل بازی مناسب به نظر نمی‌رسد و بازیکنان حرفه‌ای نیز تایید می‌کنند که هیچ چیز جای دسته‌های بازی با کلیدهای سخت افزاری را نخواهد گرفت. با نگاه به طرح موجود برای این اسمارت فون به نظر می‌رسد که راه حل جالبی برای این مشکل اندیشیده شده است.

Nintendo-Smart-Boy-smartphone-concept (3)

اسمارت فونی را تصور کنید که رام مخصوص نینتندو بر روی آن نصب شده و پوسته اختصاصی آن هم بر روی آن در حال اجراست و تصاویر پس زمینه ماریو و دیگر شخصیت‌های دوست داشتنی نینتندو بر روی آن قرار دارد. مهم‌ترین بخش این اسمارت فون در اتصال دسته بازی به آن است که رویای بازی در موبایل را واقعی‌تر می‌کند.

Nintendo-Smart-Boy-smartphone-concept (2)

هرچند این تصاویر طرحی بیش نیستند ولی وجود چنین دستگاهی ملزم به اتخاذ تصمیمات صحیحی از سوی شرکت سازنده است تا در بدو ورود به بازار مشکلات دیگر دستگاه‌های اینچنینی را نداشته باشد و با شکست مواجه نشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH