کمپانی‌های سیلیکون‌ولی سامسونگ را در جدال با اپل یاری می‌کنند!

حتما شما هم مطلع هستید که اپل و سامسونگ مدت زمان زیادی است که با یکدیگر نمی‌سازند و مدام دادگاهی می‌شوند اما گویا سامسونگ در این جدال تنها نیست و غول‌های بزرگ سیلیکون‌ولی نیز آن را یاری می‌کنند. کمپانی‌هایی با نام فیس‌بوک، گوگل، eBay، دل، اچ‌پی اعلام کرده‌اند که “دوست دادگاهی” سامسونگ در جدال با اپل هستند.
samsung-logo

موضوع به سال 2012 باز می‌گردد که بر اساس ادعا اپل، کمپانی کره‌ای سامسونگ پتنت‌های این شرکت را کپی و البته نقض کرده بود و اپل نیز خواستار 1 میلیارد دلار خسارت شد اما بعد‌ها این میزان به 548 میلیون دلار کاهش پیدا کرد.

این گروه حامی سامسونگ اعلام کرده‌اند که:

اگر نتیجه دادگاه عملی شود خسارات زیادی را به کمپانی‌های مختلفی خواهد زد که امضا کنندگان این لیست نیز در آن میان قرار دارند و این کمپانی‌ها سالانه چندین میلیارد دلار را خرج تحقیق و توسعه تکنولوژی و اجزا آن می‌کنند.

البته اپل نیز در این خصوص اعلام کرده است که گوگل نمی‌‌تواند سامسونگ را حمایت کند و دلیل آن نیز به سیستم عامل اندرویدش باز می‌گردد که رابطه خوبی در این خصوص با سامسونگ دارد.

2 در مورد “کمپانی‌های سیلیکون‌ولی سامسونگ را در جدال با اپل یاری می‌کنند!”

  1. سیاستشونه دوست من
    حالا که اپل قدرتمند شده و با رایانه ها و موبایل ها و برنامه و سیستم عامل و … برای محصولات این کمپانی ها خطرآفرین شده میخوان حذفش کنن. اگر سامسونگ قدرتمند تر بود بدون شک همه عرق ملی شون گل می‌کرد و از اپل حمایت میکردن تا سامسونگ که بزرگتره و خطرش بیشتره از بین بره. ولی فعلا چون قدرت اپل مساویست با تضعیف این کمپانی‌ها، پس منفعت این کمپانی ها در ضعیف شدن و شکست اپله. این تحلیل شخصی منه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH