احتمالا سرفیس 4 مایکروسافت به نمایشگری 12 اینچی مجهز است

احتمال می‌رود که کمپانی مایکروسافت سرفیس جدید خود را با نام سرفیس 4 به‌زودی معرفی کند و انتظار می‌رود که این محصول یک نمایشگر 12 اینچی داشته باشد و بر اساس گزارش‌های جدید مایکروسافت تصمیم دارد تا تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر از 12 اینچ را نیز برای برخی از مشتریان خود تولید کند.

Windows-10-Terry

گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از قابلیت‌های اصلی‌ سرفیس جدید مایکروسافت صفحه نمایش بزرگ آن خواهد بود اما اطلاعات دیگری بجز نمایشگر در این گزارش منتشر نشده است.

کمپانی‌های زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که تبلت‌های مختلفی را در خط تولید‌های خود تولید و عرضه می‌کنند. اپل و مایکروسافت هر دو برنامه ریزی می‌کنند تا تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر از 12 اینچ را حتی در قالب محصول‌های 2 در 1 عرضه کنند. البته این درحالیست که کمپانی‌های Asustek و سامسونگ مدل‌هایی با مشخصات بالا و قیمت پایین را عرضه کرده‌اند و اچ‌پی، ایسر و MSI نیز در حال ورود به دنیای تبلت‌ها هستند.

البته شاید یک سرفیس با نمایشگر بزرگ‌تر از 12 اینچ کمی غیر قابل باور باشد. شاید بهتر باشد برای اطلاع دقیق‌تر در این خصوص موضوع را به زمان بسپاریم و تا اطلاعات بعدی و البته زمان معرفی این محصول منتظر بمانیم.

1 در مورد “احتمالا سرفیس 4 مایکروسافت به نمایشگری 12 اینچی مجهز است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH