نسخه جدید پدفون ایسوس (PadFone S2)مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود!

asus-padfone-x-21

خانواده‌ پدفون‌های ایسوس از همان بدو تولد بسیار خاص و جذاب بودند، ایسوس در این محصول اوج‌خلاقیت خود را به نمایش‌گذاشته‌ است. حال خبرها حاکی از آن‌ است که نسخه جدیدی از این تبلت‌موبایل در راه است که به پردازنده اسنپدراگون۸۲۰ مجهز خواهد بود. PadFone S2 اولین عضو از محصولات همراه‌ هوشمند ایسوس است که به پردازنده‌ای به‌جز اتم‌ اینتل مجهز است. این تبلت‌موبایل که در اسفندماه سال۹۴ عرضه می‌شود، دارای مشخصات بسیارخوبی است که می‌تواند جای پرچم‌دار این کمپانی را بگیرد.

صفحه نمایش داک این محصول ده اینچ و از نوع QHD است که یک باتری ۵۱۰۰mAh وظیفه تولید نیرو را برعهده دارد، که در نوع خود بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. بخش اصلی این محصول  یعنی تلفن‌همراهش ۵.۵ اینچ و دارای رزولیشن 2560×1440 است که بازهم جزو QHDها به حساب می‌آید. سه گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی از دیگر مشخصات این‌ تلفن‌همراه است. دوربین این محصول ۲۰.۷مگاپیکسلی است و یک سنسور هشت مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن دارد که بسیار مناسب است. بخش تلفن این محصول باتری ۳۰۶۰mAh دارد.

در رابطه با قیمت این گوشی فوق‌العاده اطلاعات خاصی منتشر نشده است، اما با توجه به سیاست‌های ایسوس می‌توان منتظر قیمت‌مناسبی بود.

منبع: Geeky-Gadgets

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH