مایکروسافت اعلام کرد که اسمارت فونی شایسته پرچم‌داری ندارد!

کمپانی مایکروسافت سیستم عامل خود را رقیبی برای iOS و اندروید می‌داند ولی در این بین کمپانی مذکور نتوانسته است که استقبال توسعه دهندگان را جلب کند. توسعه دهندگان به دلیل کاربران بسیار زیادی که در سرزمین اندروید و iOS وجود دارد بیشتر بر روی این پلتفرم‌ها تمرکز کرده‌اند و گویا مایکروسافت تصمیم دارد در ویندوز 10 کمی شرایط را باز‌تر کند و روز‌های روشن‌تری را نسبت به گذشته شاهد باشد. اما باید قبول کنیم که در خصوص ویندوز فون دستگاه‌هایی نیز مقصر هستند که از این پلتفرم استفاده می‌کنند و شاید چندان که باید نمی‌توانند رقیب خوبی برای سایر پلتفرم‌ها باشد. روز گذشته مدیر عامل مایکروسافت نیز این موضوع را تایید کرده و مدعی شده که مایکروسافت اسمارت فونی شایسته لقب پرچم‌داری ندارد و امیدوار است که به‌زودی قابلیت‌های بسیار مناسبی را در لومیا‌های این کمپانی شاهد باشیم.

Nadella

البته این کمپانی نیز تصمیم دارد تا اسمارت فون‌هایی با ابعاد بزرگ را روانه بازار سازد، چرا که کاربران اندروید و iOS استقبال خوبی از این دستگاه‌ها داشته‌اند و سامسونگ نیز به‌زودی نسخه جدید سری نوت خود را با نام گلکسی نوت 5 عرضه خواهد کرد. علاوه بر این در طول هفته‌های گذشته اطلاعات حاکی از این بودند که مایکروسافت تصمیم دارد پرچم‌داران جدید خود را با نام لومیا 940 و لومیا 940XL عرضه کند اما در طول روز‌های گذشته اطلاعاتی منتشر شد که حاکی از جهش یک پله‌ای مایکروسافت بود و گفته می‌شد که این کمپانی تصمیم دارد لومیا 950 و لومیا 950XL را به‌عنوان پرچم‌دار خود معرفی کند.

Nadella، مدیر عامل مایکروسافت اعلام کرده است که در حال حاضر اغلب تولید کنندگان قادر هستند تا از سیستم عامل این کمپانی در دستگاه‌های خود استفاده کنند اما چنین اقدامی را انجام نمی‌دهند و ما نیز همچنان محصولاتی را با این سیستم عامل تولید و عرضه خواهیم کرد. علاوه بر این وی رسما مدعی شده که کمپانی تحت فرمان او در حال حاضر دستگاه خوبی ندارد.

اما بدون شک عرضه ویندوز 10 می‌تواند تغییرات زیادی را در دنیای اسمارت فون‌های ویندوزی ایجاد کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا مایکروسافت می‌تواند در زمینه اسمارت فون‌ها با سامسونگ و اپل رقابت کند؟

2 در مورد “مایکروسافت اعلام کرد که اسمارت فونی شایسته پرچم‌داری ندارد!”

  1. بنظر بنده گوشی از 5″ نباید بیشتر باشه،با لبه باریک و صفحه نمیش uhd با بدنه فلزی سبک و دوربین 50مگاپیکسلی و باطری 3500میلی امپری و حداقل مقاومت تا عمق یک متری اب.به این میگن پرچمدار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH