سامسونگ گلکسی تب A پلاس با قلم هوشمند معرفی شد!

بیایید به ماه فوریه باز گردیم، زمانی که کمپانی سامسونگ توانست توجهات زیادی را با معرفی کردن سری تبلت‌های گلکسی تب A با قابلیت S Pen به سوی خود جلب کند. اکنون نیز این کمپانی نسخه جدیدی از این تبلت را معرفی کرده است که گلکسی تب A پلاس نام دارد.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-(1)

گلکسی تب A پلاس یکی از اولین تبلت‌هایی است که خارج از سری نوت سامسونگ قرار دارد و البته با این وجود از قلم هوشمند بهره می‌برد و این در حالیست که کمپانی مذکور قلم هوشنمد خود را تنها در سری نوت محصولاتش قرار می‌داد. البته در این بین نیز می‌توان تلاش سامسونگ برای تغییر برخی قابلیت‌های این قلم هوشمند را مشاهده کرد که سعی داشته آن را مناسب برای یک محصول میان‌رده یا پایین‌رده کند.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus

گلکسی تب A پلاس مشخصات متوسطی دارد و هرچه بیشتر آن را شبیه به یک محصول میان‌رده می‌کند. این تبلت جدید از یک صفحه نمایش 9.7 اینچی بهره می‌برد که پنل آن از نوع LCD است و وضوح تصویر 768 در 1024 پیکسل را در نسبت تصویر 4:3 ارایه می‌دهد. پردازش‌های این محصول توسط چیپست Ziilabs ZMS-08  که هر چهار هسته آن فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد، انجام می‌شود. در خصوص فضا‌های ذخیره سازی نیز این تبلت 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز میسر است.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-(2)

در خصوص دوربین نیز شاهد یک سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی آن هستیم که تمام این مشخصات توسط یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی می‌شوند. ضخامت این محصول 7.5 میلی‌متر است و دستگاه از نسخه 5.0 لالی پاپ سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که شاهد رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ نیز بر روی آن هستیم.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-(3)

فعلا معلوم نیست که چه زمانی گلکسی تب A پلاس در فروشگاه‌های آمریکا عرضه خواهد شد اما این محصول در حال حاضر در فرانسه 339 یورو معادل با 370 دلار قیمت دارد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی تب A پلاس با قلم هوشمند معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH