اسمارت فون پایین رده ال‌جی معرفی شد: با Max آشنا شوید

کمپانی ال‌جی امروز در هند اسمارت فون جدید خود را با نام ال‌جی Max معرفی کرد و هند یکی از چند کشور محدودی است که این گوشی در بین کشور‌های اروپایی و کشور‌های مستقل مشترک المنافع (CIS) در آن عرضه می‌شود.

LG-Max

ال‌جی Max یک صفحه نمایش 5 اینچی دارد (که چندان با نام Max که به معنای بزرگ است سازگار نیست!) و این نمایشگر می‌تواند وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل را ارایه دهد. پردازش‌های این محصول توسط پردازنده چهار هسته‌ای آن انجام می‌شود که هر هسته نیز فرکانس 1.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. این اسمارت فون 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.

دریچه این اسمارت فون به دنیای بیرون یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه است که از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی آن نیز مجهز به فلاش است. این اسمارت فون در دو نسخه تک سیمکارته و دو سیمکارته روانه بازار خواهد شد که انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و سیستم عامل این دستگاه نیز نسخه 5.1.1 از اندروید است. این اسمارت فون تنها در نسخه 3G عرضه می‌شود و البته ال‌جی نیز بر این باور است که LTE برای کاربران هند چندان نیاز نیست.

ال‌جی Max در رنگ‌های سفید، تیتانیومی و طلایی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز 172 دلار خواهد بود. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH